קירה אברמוב. צילום: אלכס איזמלקוב
קירה אברמוב. צילום: אלכס איזמלקוב

פרסי 'גארנד פרי' ומקום ראשון: זוכות מאשקלון בפסטיבל "מיליון קולות"

ארבע בנות בגילאים 6-12 מאשקלון התמודדו בפסטיבל "מיליון קולות" - תחרות ארצית ליחידים והרכבים ווקאלים שהתקיימה במזכרת בתיה. הן הביאו הישגים חסרי תקדים ויטוסו לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית באיטליה

פורסם בתאריך: 15.2.23 12:08

     

ארבע בנות מאשקלון השתתפו בפסטיבל "מיליון קולות" – תחרות ארצית ליחידים והרכבים ווקאלים שהתקיימה במזכרת בתיה. הבנות, בגילאי 6-12, חזרו כולן עם הישגים חסרי תקדים וימשיכו לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית שתתקיים בקיץ באיטליה.

המתמודדת הצעירה ביותר היא קירה אברמוב בת ה-6. היא אומנם צעירה מאוד ומתאמנת רק חצי שנה בסטודיו 'סמייליקי' בהנהלת מרינה יופה, אבל זה לא מנע ממנה לקטוף את המקום הראשון בקטגוריה לגילאי 6-7. אברמוב שרה שיר מאוד מוכר ברוסיה על טיפת שלג מסדרת הילדים 'מאשה והדב', "זה שיר לא קל בפיתוח קול", אמרה יופה והוסיפה: "אבל זה מה שהיא בחרה, ובגיל הזה אני מאפשרת לילדים לבחור את השירים שיהיה להם הכי נוח על הבמה", ואכן היה לאברמוב נוח והיא גברה על יתר המתמודדים.

תחרות מיליון קולות. נציגות אשקלון 2023. צילום: אלכס איזמלקוב

תחרות מיליון קולות. נציגות אשקלון 2023. צילום: אלכס איזמלקוב

יתר המתמודדות זכו בפרס הגראנד פרי, שזה הפרס הנכסף ביותר בתחרויות. נטלי בגדסריין בת 9 מתאמנת בסטודיו מגיל 3, והספיקה לצבור הרבה מאוד הישגים בארץ ובעולם והיא מתמודדות בקביעות בתחרויות בחו"ל. לתחרות הארצית היא הגיעה עם השיר 'הללויה' של גלי עטרי עם להקת חלב בדבש – השיר הזוכה של אירוויזיון 1979. "היא שרה מכל הלב" מספרת יופה "מה שמיוחד בה זה שהיא יודעת להתאים את עצמה לאופי השיר, בריקודים, בגישה לשיר. היא כישרון מיוחד".

שתי מתמודדות נוספות, מישל רויטמן (10) וסופיה קופטיב (12) יטוסו גם הן לאיטליה בקיץ הקרוב. מישל שרה שיר של אדית פיאף וסופיה שרה שיר ירושלים, שיר שלא מוכר בארץ אבל מפורסם מאוד ברוסיה. לטובת הביצוע עלתה סופיה עם שמלה ועליה נוף העיר ירושלים "לקחנו את הרעיון מהשמלה של מירי רגב, זה היה פשוט מתאים, כולם התרגשו מאוד והתלחששו על השמלה", סיפרה יופה.

מישל רויטמן. צילום: אלכס איזמלקוב

מישל רויטמן. צילום: אלכס איזמלקוב

ראש העיר, תומר גלאם, בירך את הזוכות על הישגיהן ואמר: "יש באשקלון כשרונות גדולים ואני בטוח שעוד נשמע עליהן בעתיד. כל הכבוד גם לצוות הסטודיו וכמובן גם להורים שמאמינים בילדיהם ונותנים להם את הכלים למצות את הפוטנציאל שלהן, בהצלחה באיטליה".

סופיה קופטיב. צילום: אלכס איזמלקוב

סופיה קופטיב. צילום: אלכס איזמלקוב

נטלי בגדסריין. צילום: אלכס איזמלקוב

נטלי בגדסריין. צילום: אלכס איזמלקוב


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר