עדה מזוז ותומר גלאם, לקראת יום ההתרמה. צילום: אלדד עובדיה
עדה מזוז ותומר גלאם, לקראת יום ההתרמה. צילום: אלדד עובדיה

היום תורמים מהלב: מבצע ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך

היום יתקיים מבצע ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן, שמטרתה לסייע לאנשים עם מוגבלות פיזית לחיות חיים משמעותיים ואיכותיים. עמדות התרמה יוצבו בקניון גירון וחוצות, ותלמידי התיכונים יתנדבו להתרמה במרכזי קניות ומסחר

פורסם בתאריך: 24.1.23 09:37

     

מבצע ההתרמה של עמותת איל"ן יתקיים היום. עמדות התרמה יוצבו היום בקניון גירון וחוצות, ותלמידי התיכון יתרימו במרכזי הקניות והמסחר בעיר.

 

עמותת איל"ן –  איגוד ישראלי לילדים נפגעים, פועלת במטרה לאפשר לאנשים עם מוגבלות פיזית, לחיות חיים משמעותיים ואיכותיים, לאורך כל חייהם. לקראת פתיחת מבצע ההתרמה נערך מפגש מרגש בלשכת ראש העיר, תומר גלאם, יחד עם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט והנהלת סניף איל"ן בעיר, בראשם עדה מזוז, מנהלת הסניף. ראש העיר הנחה את כלל הגורמים העירוניים לסייע ככל הניתן לטובת הצלחת מבצע ההתרמה של העמותה הפועלת בשביל ילדים ובוגרים עם מוגבלות פיזית.

בנוסף, עיריית אשקלון באמצעות אגף הדוברות הפיקה סרטון מיוחד בהשתתפות שלושה מילדי העיר ומנהלת סניף איל"ן באשקלון, המשוחחים על החלומות שלהם וכיצד יש בכוחה של עמותת איל"ן לסייע להם להגשים אותם. בנוסף, ברחבי העיר הועלו שלטי חוצות הקוראים לתושבי העיר לתרום לטובת המטרה החשובה.


זוהי השנה ה-71 בה עמותת איל"ן מציינת עשייה פורצת דרך, קידום ילדים ובוגרים עם מוגבלות למימוש הפוטנציאל שלהם, להשגת יעדים ולהגשמת חלומות. העמותה מטפלת באלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות שונות, ומעניקה להם מעטפת תמיכה ושיקום באמצעות מרכזי שיקום ותעסוקה, מרכזי ספורט, מעונות יום ומגורים, מפעל מוגן ומגוון פרויקטים שיקומיים המסייעים בשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. לצד פעילויות שיקום ורווחה נרחבות, העמותה מוציאה אל הפועל גם פעילויות העשרה, חברה, תרבות וספורט שיקומי ותחרותי, לאנשים עם מוגבלויות פיזיות בכל הגילאים ומכל המגזרים בישראל.

עיריית אשקלון שמה לה למטרה לסייע ולתרום לקידום אנשים וילדים עם מוגבלויות במגוון תחומי החיים. בהמשך השבוע יתקיים טקס חניכת מבנה של מרכז יום תמר אשר יספק מענה מותאם ומונגש הראוי לאוכלוסיית התושבים בגילאי 21 ומעלה עם מוגבלות שכלית והתפתחותית. זאת בנוסף לשורה של פעילויות ואירועים המתקיימים באופן קבוע לטובת הציבור עם המוגבלויות.

עדה מזוז. צילום: קרן אור

עדה מזוז. צילום: קרן אור

ראש העיר, תומר גלאם: "תרומתה של עמותת איל"ן לתושבות ותושבי העיר הינה בעלת ערך רב ואני מודה להם על הסיוע לתושבים עם המוגבלויות. לא בכדי מידי שנה אנו מקפידים לסייע ולהעניק ממיטב יכולותינו לטובת הצלחת ימי ההתרמה. עמותת איל"ן פועלת לסייע לילדות ולילדי העיר בהגשת חלומותיהם וזאת לצד פעילותו הבלתי פוסקת של מינהל הרווחה והשירותים החברתיים ברשות. אני מברך על שיתוף הפעולה בינינו ומייחל להמשך דרך פוריה ומוצלחת יחד למען תושבות ותושבי אשקלון. אני קורא לתושבות ותושבי העיר לפתוח את ליבם ולתרום לעמותת איל"ן בכדי שיוכלו להמשיך לממש את מטרותיהם ולסייע לילדים רבים בעלי מוגבלות".

מנהלת סניף איל"ן באשקלון, עדה מזוז: "כמדי שנה גם השנה עמותת אילן מקיימת את מצעד הפרוטות יום ההתרמה של העמותה. במסגרת יום ההתרמה תלמידי התיכונים ותנועות הנוער יעברו בין הבתים ומרכזי הקניות ויתרימו".

"את אירוע יום ההתרמה פתחנו בנוכחות ראש העיר מר תומר גלאם שכבר עשור מלווה את העמותה ומסייע להמשך פעילותה בעיר אשקלון. עמותת אילן מבקשת להודות לראש העיר ולמחלקת הדוברות על ליווי צמוד וסיוע בכל הנדרש להצלחת יום ההתרמה. כל התרומות שיאספו יופקדו לטובת פעילות הסניף ומקבלי השרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר