המתנדבים עם ההורה והפעוט שחולץ. צילום: ידידים
המתנדבים עם ההורה והפעוט שחולץ. צילום: ידידים

פעוטה בת שנה וחצי ננעלה היום ברכב באשקלון

פורסם בתאריך: 16.1.23 21:40

     

קריאה שהתקבלה היום במוקד ידידים דיווחה על פעוטה כבת שנה וחצי שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה ואחיה, ברחוב הנוער העובד, באשקלון.

ג'רמי ברדוגו, מוקדן ידידים ענה לשיחה והזעיק מתנדבים בקבוצת החירום. ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון, יחד עם ישראל חזות, בר יהודה וידידיה המבורגר, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

"הייתי לקראת סיום לימוד הדף היומי כשהתקבלה קריאת החירום. מיהרתי לצאת והגעתי ראשון למקום האירוע", מספר ועקנין, "מיד התחלתי בפעולות החילוץ, כשאליי מצטרפים ישראל, ידידיה ובר. פעלנו בעבודת צוות ותוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את הפעוטה ולהשיבה לזרועות אמה. האם הודתה על השירות המהיר והייתה נרגשת מכמות מתנדבי הארגון שהגיעו לעזרה. חידדתי בפניה את חשיבות כלל מפתח, שיש לקחת את מפתח הרכב תמיד. אף שזה איננו חילוץ ראשון שלי זו הרגשה מדהימה לזכות במעשה של הצלת חיים".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד. "במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית", נמסר מהארגון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר