דר' מייקל קאופמן בהרצאה לתלמידים
דר' מייקל קאופמן בהרצאה לתלמידים

תלמידי המרכז למחוננים באשקלון יפגשו עם יזמים פורצי דרך

המרכז למחוננים באשקלון משתתף במיזם אטלס ג'וניור שמטרתו לקדם מצוינות ויזמות בקרב צעירים מהפריפריה, ולהפגיש אותם עם יזמים פורצי דרך וחברות הייטק. המפגש הראשון בסדרה היה עם דר' מייקל קאופמן, אחראי על פיתוח תרופות לסרטן הנמכרות ביותר ממיליארד דולר בשנה

פורסם בתאריך: 10.1.23 22:11

     

תלמידי המרכז למחוננים באשקלון נפגשו לשיחה מהפנטת עם דר' מייקל קאופמן, במסגרת מיזם אטלס ג'וניור, שקיימו מרכז איין ראנד (Ayn Rand) ופרס אטלס (the atlas award). מטרת המיזם היא לקדם מצוינות ויזמות בקרב צעירים מוכשרים מהפריפריה, ולהפגישם עם יזמים, אנשים פורצי דרך בתחומם, וחברות הייטק מובילות בישראל ומהעולם.

למפגש הראשון בסדרה הגיע כאמור דר' מייקל קאופמן, שייסד וניהל את חברת קריופארם הנסחרת בנאסד״ק והאחראי על פיתוח מספר תרופות לסרטן שאושרו על ידי ה-FDA ונמכרות במעל למיליארד דולר בשנה.

דר' מייקל קאופמן בהרצאה לתלמידים

דר' מייקל קאופמן בהרצאה לתלמידים

במהלך הרצאתו אמר דר' קאופמן לתלמידים להפסיק להאמין לכל מה שהם שמעו עד היום, אלא להתחיל לחשוב בצורה יותר ביקורתית. "אל תסמכו על מה שכולם אומרים לכם כל הזמן, תנסו למצוא לאמת את הדברים, לחקור ולבדוק", אמר. "במשך שנים האמנו שקפה זה רע. אחרי ניסויים הגענו למסקנה שקפה הוא טוב לא פחות, אם לא יותר, מתרופה להורדת כולסטרול. אז תשתו קפה".

המרכז למחוננים נותן מענה ל-1000 תלמידים מחוננים ומצטיינים מכיתה ג' ועד י"ב, מאשקלון והסביבה, ועובד עם מוסדות אקדמיים שונים בארץ ובחו"ל ומוביל תוכניות ייחודיות.

דר' מייקל קאופמן במרכז למחוננים אשקלון

דר' מייקל קאופמן במרכז למחוננים אשקלון

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר