אורט ע"ש הנרי רונסון בתכנית ת'כלס
אורט ע"ש הנרי רונסון בתכנית ת'כלס

חושבים קדימה: אורט ע"ש הנרי רונסון מצטרף לתכנית ת'כלס

בית הספר אורט על שם הנרי רונסון מצטרף לתכנית 'ת'כלס' - תוכנית מצויינות להכשרת מתגייסים במקצועות הטכניים עבור זרועות צה"ל, המספקת לתלמידים ליווי מלא החל מכיתה יב' ובמשך שירותים הצבאי, וכוללת הכוונה תעסוקתית לאחר השחרור

פורסם בתאריך: 25.12.22 20:07

     

אורט ע"ש הנרי רונסון הצטרף לתכנית 'תכלס' – תוכנית מצויינות להכשרת מתגייסות ומתגייסים במקצועות הטכניים, עבור זרועות צה"ל – המשתפת פעולה בין היחידות הטכנולוגיות והלוגיסטיות של הצבא, לבין בית הספר, ומספקת ליווי מלא לתקופה של שש שנים, החל מכיתה יב' ועד לשנתיים אחרי השחרור, אז גם יקבלו המשוחררים הכוונה תעסוקתית.

את תכנית 'תכלס' מובילה עמותת צורים, המעודדת צעירים להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל. כבר בתחילת הליווי, יידעו המצטרפים לתכנית היכן הם צפויים לשרת ומה מתוכנן להם במהלך השירות. הם אפילו יוכלו להשתבץ לאותה יחידה יחד עם חבריהם לבית הספר. יתרון משמעותי נוסף בתכנית הוא בכך שצה"ל דואג לאותם החיילים לתעסוקה לאחר השחרור במקצועות אותם רכשו בצבא.

תלמידי אורט ע"ש הנרי רונסון במסגרת תכנית ת'כלס

תלמידי אורט ע"ש הנרי רונסון במסגרת תכנית ת'כלס

הצטרפות בית הספר לתכנית הינו כחלק מפעילות אגף שח"ר (שרות חברתי רווחה). "אני מעודדת למסלול זה תלמידים שלא הולכים לקרבי", אמרה אודליה אביר, רכזת אגף שח"ר בבית הספר. "מדובר בשירות משמעותי, יחד עם הבטחת העתיד המקצועי ותנאים טובים עבור התלמידים".

את הליווי יקבלו התלמידים ביחידות הטכנולוגיות והלוגיסטיות של צה"ל. ביום שני השבוע, הגיעו לבית הספר מפקדים מאוגדת איו"ש המשמשים כנציגי הצבא של התכנית, ובגזרתם נמצאים הבסיסים בהם ישרתו חיילי התכנית. המפקדים הציגו לתלמידים את המסלול אותו הם מתעתדים לעבור. התלמידים נחשפו למקצועות האופטיקה, הטיסו רחפנים המסייעים בשדה הקרב, ירו בסימולטרים של נשקים שונים, נחשפו לרכבים שונים, ועוד. בעוד מספר שבועות – בשלב הבא של התכנית, יבקרו התלמידים בבסיסי צה"ל, שם יערכו סיור ויעמדו מקרוב אחר מה שצפוי להם בתכנית.

 

תכנית ת'כלס באורט הנרי רונסון

תכנית ת'כלס באורט הנרי רונסון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר