רגע הריסוס של הגז
רגע הריסוס של הגז

צפו בתיעוד מקומם: תושב אשקלון מרסס נהג אוטובוס בגז מדמיע

כתב אישום הוגש כנגד תושב אשקלון שתקף נהג אוטובוס באמצעות גז מדמיע, זאת לאחר שלא עצר לו היכן שביקש. "אני מרגיש השפלה. אני רגיל שאנשים מקללים, אבל מקרה כזה אני לא זוכר שקרה", אמר הנהג

פורסם בתאריך: 15.12.22 16:50

     

ביום ראשון השבוע, התקבל במשטרת ישראל דיווח כי נהג אוטובוס ציבורי הותקף בידי נוסע. שוטרי תחנת באר שבע הגיעו לתחנה המרכזית בעיר ועצרו את החשוד, תושב אשקלון כבן 42.

מהחקירה עלה כי החשוד אשר נסע באוטובוס פנה לנהג, כאשר היה בתחנה המרכזית בבאר שבע וביקש ממנו לרדת באזור הרציפים, אך הנהג השיב לו כי על פי ההנחיות אינו יכול לעצור במקום שאינו מוסדר.

משהגיע האוטובוס לרציף שבתחנה והנוסעים החלו לרדת, ניגש החשוד לנהג ותקף אותו בכך שריסס לתוך פניו גז מדמיע. החשוד ניסה לברוח אך עוכב בידי אזרחים עד בואם של השוטרים ואז כאמור נעצר.

ס' נהג האוטובוס שהותקף סיפר: "הייתי ביום עבודה רגיל, נסעתי לכיוון התחנה המרכזית בבאר שבע, האוטובוס היה עמוס בנוסעים ואחד מהם ביקש לרדת לא בתחנה. הסברתי לו שיש תחנה קרובה, אגיע לתחנה ואוריד אותו. הוא לא היה מוכן לחכות ואמר לי להוריד אותו באמצע הדרך. נוסעים רבים צעקו לו 'יש תחנה, הוא יעצור לך בתחנה' אבל זה לא עניין אותו. הגעתי לתחנה וכל הנוסעים ירדו, התוקף ירד בדלת הקדמית, הסתכל עליי והשפריץ עליי גז מדמיע. אני מרגיש השפלה, זה לא קל, עדיין לא חזרתי לעבודה. אני רגיל שאנשים מקללים, כל הזמן מקללים אבל מקרה כזה אני לא זוכר שקרה".

מעצרו של החשוד מאשקלון הוארך מעת לעת והיום תביעות המשטרה בנגב הגישו כנגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש תוך בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

סנ"צ רונן עמרם סגן מפקד תחנת באר שבע: "מדובר באירוע חמור של תקיפת נהג הנותן שירותו לציבור. עם קבלת הדיווח פעלנו למעצרו של החשוד, הרחקתו מהמרחב הציבורי ומיצוי הדין כנגדו".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית בירך על הגשת כתב האישום ומסר: "אנו מברכים על הגשת כתב האישום המהיר. רק בשבוע שעבר פרסמנו את דו"ח ארגון הנהגים המצביע על 4400 מקרי אלימות כלפי נהגים רק מתחילת השנה. הגיע הזמן שמשרד התחבורה יאמץ במהירות הבזק את התוכנית למניעת האלימות נגד הנהגים שהוכנה ע"י ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית. יש להעניש את תוקף נהג האוטובוס בעונש משמעותי למען יראו וייראו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר