ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

התעכב בחדר הקשישה בלילה: מה הוביל למעצר החשוד בתקיפה מינית בבית אבות באשקלון?

החשוד תועד כשהוא נכנס במהלך הלילה לחדר הקשישה, כמה שעות לאחר מכן היא אושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מדימום וחבלות באזור מוצנע. הוא לא סיפק הסבר מספק למעשיו בחדר ומעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 13.12.22 18:12

     

תושב אשקלון בן 42 החשוד כי פגע מינית בקשישה בת 87 בבית אבות באשקלון, הובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. נכון לעכשיו ישנו איסור פרסום על שמו.

המקרה המדובר התרחש בתאריך 30.11 אז הגיעה הקשישה לבית החולים ברזילי לאחר שהתגלה כי היא מדממת ובבדיקות בגופה התגלו חבלות קשות באזור מוצנע. לאור זאת נפתחה חקירה ונחקרו העובדים שהיו באותו הלילה במשמרת בבית האבות. אחד מהנחקרים היה החשוד שנעצר היום, הוא שוחרר וחזר לעבוד כרגיל מקום. אלא שבהמשך היו התפתחויות בחקירה וראיות לכאורה חדשות ולכן הוחלט לעצור אותו.

קשישה. צילום אילוסטרציה: יפית שקאלו

קשישה. צילום אילוסטרציה: יפית שקאלו

מהחקירה התברר כי ישנו נוהל שבו החלפת בגדים או טיטולים לקשישים, מתבצעים על ידי שני אחים יחד. אלא שיחד עם זאת ישנן ביקורים שהאחים מבצעים לא בזוג, אלא ביחידים, כאשר במהלך הלילה נכנס אחד מהם לראות מה שלומם של הקשישים בחדרים. זה מתבצע בשעות 12:00 בלילה לאחר מכן בשעה 3:00 ובשעה 5:00.

אלא שמתיעוד המצלמות במקום עולה כי אותו האח התעכב באותו הלילה במשך כשמונה דקות בחדרה של הקשישה. הוא אישר כי היה בחדר של אותה הקשישה באותו הלילה, אך הכחיש את החשדות נגדו והסביר מדוע נכנס לחדרה ומדוע התעכב, אלא שלדברי המשטרה לא תואמת את חומר הראיות.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט דרשה המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים. הסנגורית שלו, עו"ד עופרה סיבוני אמרה בבית המשפט כי החשוד הינו ללא עבר פלילי וזועק את חפותו וכי אם היה רוצה לשבש את החקירה שלו, הרי שהוא היה כמעט שבועיים בעבודה ולא עשה זאת. היא הציעה לשחרר אותו למעצר בית.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

השופט עידו כפכפי כתב בהחלטתו כי ישנו חשד סביר שהוא ביצע את המעשים שבהם הוא חשוד, "שכן אין, לכאורה, תיעוד כי אדם אחר היה יכול לבצע את העבירה", כתב השופט וקיבל את בקשת המשטרה במלואה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר