איתי קירי בתחרות. צילום: יחצ
איתי קירי בתחרות. צילום: יחצ

"הצבתי יעד ועמדתי בו": איתי קירי מאשקלון במקום הרביעי באליפות עולם בפס אקרובטיקה

איתי קירי מאשקלון זכה במקום הרביעי באליפות עולם בפס אקרובטיקה שנערכה בבולגריה. יחד איתו השתתפו בתחרות אלון קורן, אריה מזור ואילן שריר, גם הם תושבי אשקלון. איתי קירי: "אני נרגש מאוד ומודה למשפחה שלי ולמאמנת שלי על התמיכה"

פורסם בתאריך: 1.12.22 09:55

     

ארבעה מתושבי אשקלון השתתפו באליפות העולם ב'פס אקרובטיקה' שהתקיימה לפני מספר ימים בסופיה, בולגריה. מבין הארבעה, איתי קירי, בן 11, זכה במקום הרביעי. אלון קורן, בקטגוריית הגיל 15-17 זכה במקום העשירי, אריה מזור מקטגוריית הגיל 13-15 הגיע למקום ה-12, ואילן שריר, בקטגוריית הגיל 10-12 זכה במקום 19.

בענף פס אקרובטיקה, או בשמו הלועזי טמבלינג, המתעמלות והמתעמלים מבצעים תרגילי אקרובטיקה על מזרן מיוחד מסוג פיבר-גלאס או אייר פלור ברמות הבסיסיות. ביצוע התרגילים משלב יכולות גבוהות מעולם תרגילי הקרקע האקרובטיים וכן מעולם הטרמפולינה. על מנת להגיע לרמות הגבוהות המתעמלים נדרשים לווירטואוזיות גבוהה, תפיסת מרחב, כוח מתפרץ והרבה השקעה.

המתמודדים שייצגו את ישראל הם כאמור תושבי אשקלון, בגילאים שונים, המתאמנים בענף מזה מספר שנים אצל המאמנת רוזלינה פישמן תחת פעילות קבוצת 'נעורי מכבי אשקלון'.

איתי קירי בתחרות. צילום: יחצ

איתי קירי בתחרות. צילום: יחצ

איתי קירי בן ה-11 שזכה במקום הרביעי בתחרות הוא תלמיד בית הספר היסודי 'אילנות'. איתי החל להתאמן בענף האקרובטיקה לפני כשנתיים וחצי במהלכן לקח חלק בתחרויות ארציות רבות ואף זכה במקום השלישי באליפות הארץ. עם חזרתו של איתי קירי לבית הספר לאחר התחרות הוא התקבל בקבלת פנים חמה עם שילוט ותמונות שלו אשר נתלו לכבודו ולציון ההישג המדהים אליו הגיע. "הצבתי לעצמי יעד להשתתפות באליפות העולם הראשונה ואכן עמדתי בו", אמר איתי. "אני נרגש מאוד ומודה למשפחה שלי ולמאמנת שלי על התמיכה".

ראש העיר תומר גלאם בירך את איתי על זכייתו במקום הרביעי ואת המשתתפים הנוספים בתחרות על הכבוד שהביאו כולם לישראל ולאשקלון. "אשקלון ממשיכה להוביל את מפת הספורט הבינלאומית ותושב נוסף מצטרף לשורת ההישגים המרשימים של העיר", אמר. "אני רוצה להודות לאיתי על הכבוד שהביא לאשקלון ולישראל. דבקות במטרה, נחישות והתמדה הם סוד ההצלחה וכעת איתי נהנה לקצור את פירות עבודתו הקשה. עיריית אשקלון תמשיך להוות בית חם לספורטאים ולהעניק להם תמיכה וגיבוי על מנת שימשיכו להצליח בתחומם. יישר כוח לכל המשתתפים על ההישגים המרשימים, עלו והצליחו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר