ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה
ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

חשד: עבריינים ניסו לסחוט תושב אשקלון תוך שימוש בשמם של ראשי ארגוני פשיעה

משטרת ישראל עצרה לחקירה 3 חשודים, בחשד שניסו לסחוט באיומים מאות אלפי שקלים מתושב אשקלון, תוך שימוש בשמם של שלום דומרני ומיכאל מור, וזאת על רקע חוב כספי של אביו של הקורבן. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 20.12.22 11:33

     

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, פתחה במהלך השבוע האחרון בחקירה סמויה, שעניינה חשד לסחיטה באיומים של תושב הדרום, על ידי 3 חשודים, שלפי החשד משתייכים לארגוני הפשיעה ידועים.

מחקירת המשטרה, עלה החשד שהרקע לסחיטה הנו חוב כספי של אביו של קורבן הסחיטה וזאת בשל סכסוך נדל"ן מסוים. על פי החשד, במשך תקופה באמצעות מפגשים ושיחות, ניסו השלושה לסחוט מהבן באיומים מאות אלפי שקלים, תוך שהשמיעו כלפיו לפי החשד איומים לפגוע בגופו, ותוך שימוש בשמם של ראשי ארגוני הפשיעה שלום דומרני ומיכאל מור.

השתמשו בשמו? שלום דומרני. צילום: מוטי קמחי

השבוע, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו שוטרי ימ"ר לכיש על בתיהם של החשודים שבמקור מתגוררים באזור אך לאחרונה השתקעו בעיר אשקלון והם נעצרו כאמור לחקירה בחשד לסחיטה באיומים. בחקירתם הם הכחישו את החשדות כלפיהם ורק טענו כי הם העבירו מסרים דרך עו"ד ולא איימו בשום שלב.

השלושה הובאו לבית משפט השלום באשקלון לדיום בהארכת מעצרם כאשר המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים.

במהלך הדיון בבית המשפט אמרה הסנגורית של השלושה, עו"ד חן בן חיים, כי למרות שהם נחקרו, החוקרים לא הטיחו בהם דבר מהראיות ולא נאמר להם אפילו כיצד הם סחטו. וציינה כי הם מכחישים את החשדות נגדם כאילו הם סחטו או איימו לפגוע בקורבן.

"אומרים לו יש שני אנשים ואנחנו אומרים לך שסחטת אותם, בהינתן השמות מסר המשיב בצורה ברורה 'לא איימתי על האנשים האלה, בוודאי שלא סחטתי ואם נעשתה פניה זה באמצעות עו"ד' ומסר את שמו של עו"ד והוא עצור, למה? ככה. זו הסיבה, לא היתה סחיטה ולא איומים", אמרה עו"ד בן חיים.

עו"ד חן בן חיים

עו"ד חן בן חיים

השופטת מירב עמר כהן, כתבה בהחלטתה כי ישנו חשד סביר שהשלושה ביצעו את המעשים המיוחסים להם, ואף ציינה את העבר הפלילי של כל אחד מהם והאריכה את מעצרם בשבעה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר