הביאו גאווה לישראל, ולאשקלון
הביאו גאווה לישראל, ולאשקלון

"גאווה למדינת ישראל": מדליית כסף וארד לשגיא סיטרוק ועידן אוגנוב מאשקלון

תחרויות גביע אירופה ואליפות העולם בסלובניה התקיימו בסוף השבוע האחרון, שם השתתפו שני נציגים מישראל, שגיא סיטרוק ועידן רוגנוב, תלמידי תיכון מאשקלון. הם הביאו להישגים משמעותיים: מדליית כסף וארד

פורסם בתאריך: 22.11.22 09:32

     

בסוף השבוע האחרון, התקיימו תחרויות גביע אירופה ואליפות העולם בסלובניה. שניים ממשתתפי התחרות היו תושבי אשקלון, שגיא סיטרוק ועידן אוגנוב, שהשתתפו מטעם נבחרת ישראל והיו לזוכים שהביאו את ההישגים המשמעותיים והמכובדים ביותר בתחרות. שגיא סיטרוק זכה במדליית כסף, ועידן אוגנוב במדליית ארד.

סיטרוק, בן 14, לומד באורט הנרי רונסון באשקלון, ומתאמן במשך כשמונה שנים במועדון אמנויות הלחימה של מיכה וילצ׳ק, ובמסגרת הישגיו הינו בעל חגורה שחורה, השתתף בתחרויות רבות, הוגדר אלוף ישראל במשך שנים וזכה בתחרויות בין לאומיות באירופה. שגיא היה המתחרה הצעיר ביותר בתחרות והוא דורג במקום השני באליפות העולם וזכה כאמור במדליית הכסף בגביע אירופה. "הבאתי גאווה למדינת ישראל שלנו", אמר סיטרוק. "אמשיך להיאבק על העיר ועל המדינה בתחרויות".

הביאו גאווה לישראל, ולאשקלון

הביאו גאווה לישראל, ולאשקלון

אוגנוב, בן 15, תלמיד בבית הספר אורט אפרידר, בעל חגורה שחורה מוסמך מאיגוד הקראטה היפני, והוכתר כאלוף ישראל במשך שנים רבות. במרוצת השנים השתתף אוגנוב בתחרויות רבות בארץ ובעולם, וצבר ניסיון בינלאומי שהוביל אותו להישגים מרשימים. בתחרות שנערכה בסוף השבוע האחרון דורג אוגנוב מקום חמישי באירופה ובאליפות העולם וזכה כאמור במדליית ארד ודורג במקום השלישי בעולם. "אני גאה לייצג את המועדון שלי ISKA (סנסאי מיכה וילצ׳ק), את עיריית אשקלון ואת מדינת ישראל בתחרות קשה ואתגרית ולחזור עם תוצאה מכבדת גם בגביע אירופה וגם באליפות העולם ITKF", אמר אוגנוב.

בנוסף לאימוניהם של השניים במסגרת נבחרת ישראל, הספורטאים מקבלים אימוני חיזוק והכנה נוספים מהמאמן, מיכאל וילצ׳ק העוסק באומנויות הלחימה כבר משנות ה-70. האימונים נעשים בהתנדבות מלאה של מיכאל במרכזים הקהילתיים באשקלון. "שגיא ועידן עשו הישגים לאורך שנים והם ההוכחה של שנות פעילות רבות בתחום", אמר מאמנם, וילצ'ק. "בהשתתפותם בגביע אירופה ובאליפות העולם הם ייצגו את נבחרת ישראל, מדינת ישראל והעיר אשקלון. הישגיהם הבלעדיים הביאו מדליות לישראל ובעיקר כבוד גדול לעיר אשקלון, לי כמאמן וכמובן למשפחות התומכות. אני מודה על שיתוף הפעולה והתמיכה של מחלקת הספורט בעיריית אשקלון ולחברה העירונית."

אוגנוב, דורג במקום השלישי בעולם

עידן אוגנוב, דורג במקום השלישי בעולם

ראש העיר, תומר גלאם בירך את השניים על הזכייה ואמר "שגיא ועידן הם ההוכחה הטובה ביותר לכך שנחישות, התמדה ודבקות במטרה מובילות להישגים חסרי תקדים. אני מברך את השניים על ההישגים המדהימים ומודה להם על שייצגו את העיר אשקלון ואת מדינת ישראל בכבוד רב. אני גאה לראות את דור העתיד שלנו מציבים לעצמם מטרות ויעדים וכובשים אותם בזה אחר זה תוך מיצוב של העיר על המפה הבינלאומית, יישר כוח״.

שגיא סיטרוק, זכה במדליית כסף בגביע אירופה

שגיא סיטרוק, זכה במדליית כסף בגביע אירופה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר