המרינה באשקלון. צילום: אדי ישראל
המרינה באשקלון. צילום: אדי ישראל

זינקה קדימה: עיריית אשקלון בעשרת הערים החזקות בישראל מבחינה כלכלית

בתוצאות המחקר של חברת Coface Bdi שפורסמו היום, נמצא כי העיר אשקלון מדורגת בעשרת הערים החזקות בישראל מבחינה כלכלית ופיננסית. זהו זינוק של חמישה מקומות מהשנה שעברה

פורסם בתאריך: 15.11.22 20:00

     

העיר אשקלון נמצאת בין עשרת הערים החזקות בישראל מבחינה כלכלית ופיננסית, כך פורסם היום מנתוני המחקר של חברת Coface Bdi שדירגה את היציבות הפיננסית של הרשויות המקומיות לשנת 2022. המדד מעיד על עיריות בעלות פרופיל של חוסן פיננסי, מוסר תשלומים ויעילות הטוב ביותר. מדובר על זינוק של חמישה מקומות לעומת אשתקד.

 

המחקר של Coface Bdi בחן את כל אוכלוסיית העיריות והמועצות בישראל והתבסס על שימוש בשלושה מקורות מידע: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דוחות כספיים של העיריות והמועצות ומאגרי המידע של חברת Coface Bdi.

צומת התעשייה. צילום: אדי ישראל

הבנייה באשקלון, עיר היין. צילום: אדי ישראל

על מנת לבחון חוסן פיננסי נבחרו מספר מדדים פיננסים המשקפים את יכולתן של עיריות ומועצות לעמוד בהחזר חובות. כמו-כן, נבנה מדד של יעילות פעילות שמשקף את יעילות התנהלות של עירייה או מועצה. מטרת העבודה הייתה לאתר את המועצות והעיריות בעלות פרופיל של סיכון עסקי, חוסן פיננסי מוסר תשלומים ויעילות הטוב ביותר.


״גאים להיות בעשירייה הראשונה של הרשויות המקומיות היציבות בישראל מבחינה כלכלית", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "זהו זינוק של חמישה מקומות מהשנה שעברה. על אף האתגרים הרבים עמם מתמודדת אשקלון, הקמת פרוייקטים חדשים בכל תחומי החיים ופיתוח תשתיות חדשות ושדרוג קיימות, אנו שומרים ומחזקים את האיתנות הכלכלית של הרשות. אנו מתנהלים ביעילות ומבטיחים שכל התוכניות והפרויקטים עליהם אנו עמלים, יעמדו במסגרות התקציב שקבענו ויצאו אל הפועל״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר