סיוון שפר מנכ"לית מאמאנט וראש העיר תומר גלאם
סיוון שפר מנכ"לית מאמאנט וראש העיר תומר גלאם

"נשים כמו סיון הן סמל להצלחה": מנכ"לית מאמאנט ישראל הנכנסת נפגשה עם ראש עיריית אשקלון

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם נפגש עם מנכ"לית מאמאנט ישראל החדשה, סיון שפר מאשקלון. "הוכיחה כי נחישות ודבקות במטרה משתלמים בהחלט"

פורסם בתאריך: 26.10.22 09:35

     

סיון שפר, תושבת אשקלון שנבחרה לתפקיד מנכ"לית מאמאנט ישראל, נפגשה השבוע עם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בלשכתו.

"סיון הוכיחה כי נחישות ודבקות במטרה משתלמים בהחלט", אמר גלאם והוסיף "נשים כמו סיון הן סמל להצלחה ואני מודה לה על פועלה למען הספורט באשקלון. עיריית אשקלון תמשיך לפעול ולהפעיל מוקדים בהן יוכלו נשים לעסוק בכלל תחומי הספורט להנאתן ולהצלחתן. בהצלחה סיון".

ליגת מאמאנט אשקלון

ליגת מאמאנט אשקלון

מאמאנט – ליגת האימהות בכדורשת, הינו ארגון ספורט המיועד לאימהות תלמידי בית ספר, שהוקם בשנת 2005 בכפר סבא ביוזמתה של עופרה אברמוביץ', ומהר מאוד התפתח לערים נוספות בארץ.

לפני חמש שנים הקימה סיון שפר את ליגת מאמאנט באשקלון, יחד עם מחלקת הספורט באגף תרבות, נוער וספורט של עיריית אשקלון וחברת 'קיד עם עתיד'. מאז הייתה פעילה מרכזית בקבוצה וגייסה אליה שחקניות רבות, ויחד הן לקחו חלק בתחרויות בכל רחבי הארץ.

ליגת מאמאנט. צילום: אושרת מסיקה

ליגת מאמאנט אשקלון. צילום: אושרת מסיקה

לפני מספר ימים התקיים טורניר ארצי של ליגת מאמאנט באשקלון וכ-100 שחקניות מאשקלון לקחו בו חלק. מטרת הטורניר הייתה העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, והוא נחל הצלחה גדולה. "זו זכות עבורי להצטרף להובלה של ארגון שמהווה מגרש של הזדמנויות לאימהות ונשים בישראל ובעולם" אמרה שפר. "מאמאנט היא מנוף לשינוי חברתי קהילתי דרך האימהות לילדים ולמשפחותיהם, ואני גאה בהזדמנות לפעול מתוכו ולהרחיב את ההשפעה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר