סנדרה מץ. צילום: אדי ישראל
סנדרה מץ. צילום: אדי ישראל

"דמות למופת": הכירו את סנדרה מץ מאשקלון – אלופת ישראל בהתעמלות אמנותית

סנדרה מץ מאשקלון, זוכת פרסים בתחרויות רבות בארץ ובעולם בתחום ההתעמלות האמנותית, קיבלה השבוע תעודת הערכה מעיריית אשקלון. סנדרה: "גאה מאוד לייצג את מדינת ישראל ואת העיר בה גדלתי"

פורסם בתאריך: 25.10.22 10:52

     

אין ענפי ספורט רבים שאשקלון זוכה להתבלט בהם, אבל מאלה שכן יש את ענף ההתעמלות האמנותית ששם המתעמלות האשקלוניות קוצרות לא מעט הישגים.

המתעלמת הבולטת שבהן היא סנדרה מץ, בשנים האחרונות היא זכתה בתחרויות רבות בארץ ובעולם, ובתארים רבים ביניהם: אלופת ישראל בכדור, אלופת ישראל באלות, אלופת ישראל בתחרות הכללית, זכתה ב-3/3 מדליות זהב באליפות ישראל 2021, באליפות ישראל 2018 זכתה בסגנית אלופת ישראל.

סנדרה מצוצקין. צילום: לוסי אוקון

סנדרה מץ. צילום: לוסי אוקון

בנוסף, בתחרויות הארציות בשנת 2021 זכתה מץ בכל מדליות הזהב והכסף מכל התחרויות. כמו כן, זכתה מץ גם בתחרות בינלאומית עולמית בשנת 2019 – ‘וינארה קאפ’ שם קיבלה שלוש מדליות כסף וכן בתחרות וינארה קאפ לשנת 2017 שם זכתה במדליית זהב ובחביבת הכתר מכל העולם.

בעיריית אשקלון החליטו להעניק לה תעודת הוקרה על פעילותה בענף ולפני מספר ימים נפגש עמה ראש העירייה תומר גלאם.

גלאם העניק לה תעודת הוקרה ואמר כי "בנות ובני נוער כמו סנדרה הן דמות למופת. אני מתבונן בדרך בה צעדה סנדרה בנחישות, בדבקות ובגישה ספורטיבית ובריאה בדרך אל ההישגים ומתמלא גאווה. אשקלון תמשיך להוות בית לספורטאיות וספורטאי העיר".

סנדרה מץ'. צילום: אדי ישראל

סנדרה מץ. צילום: אדי ישראל

"אני גאה מאוד לייצג את מדינת ישראל ואת העיר בה גדלתי, אשקלון”, אמרה סנדרה. "אני מודה להוריי על ההשקעה והתמיכה. אני רוצה להודות לראש העיר על ההוקרה והבעת התמיכה. אמשיך לייצג בכבוד בתחום אותו אני כל כך אוהבת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר