עצורה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
עצורה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

חשד: צעירה מאשקלון פיתתה גברים להגיע לדירתה והם נסחטו בעשרות אלפי שקלים

משטרת ישראל חשפה חוליה מתוחכמת שפעלה מהעיר אשקלון לפתות גברים למפגשים מיניים עם צעירה, שבמהלכם החשודים איימו עליהם ויצאו למסע קניות על שמם וחשבונם. במשטרה חושדים כי בחלק מהמקרים היא התחזתה לקטינה. החשודים יובאו היום בפני בית משפט להארכת מעצרם

פורסם בתאריך: 29.9.22 12:06

     

בחודש האחרון התקבלו מספר תלונות של גברים במשטרת אשקלון והם הביאו לפתיחתה של חקירה סמויה.

החקירה חשפה פעילות סחיטה של גברים על רקע מיני מתוך דירה באשקלון שעבדה בדפוס פעולה דומה ולפיו לאחר התכתבות בעלת אופי מיני עם צעירה ברשת חברתית, הוזמנו הגברים על ידה להגיע אל ביתה בעיר אשקלון.

אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

טלפון סלולרי. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ. קריאייטיב/ingimage

אלא ששם בדירה, עם הגעתם, התנפלו עליהם מספר חשודים שאיימו עליהם וגנבו מהם את מכשירם הנייד, פרטי זהותם וכרטיסי אשראי, ויצאו למסע קניות נרחב תוך שימוש בזהותם וכספם, ובסכום מצטבר שנאמד בעשרות אלפי שקלים. החשודים רכשו מכשירי טלפון ניידים ובאחד המקרים אף ניסו לרכוש רכב בשמו של אחד הקורבנות.

במשטרה אף חושדים כי בחלק מהמקרים הצעירה התחזתה לקטינה וכך בעצם התגבר אפקט הסחיטה כלפי הגברים שהגיעו לדירתה.

עם התקדמות החקירה הסמויה, חוקרי תחנת אשקלון הצליחו להתחקות אחר זהותה של הצעירה וכן אחר זהויותיהם של שלושת חשודים נוספים, והצליחו לחשוף את השיטה בה פעלו.

החקירה העלתה כי החשודים הכירו את הצעירה כבת ה-20, ושיכנו אותה בדירה ששכרו עבורה בעיר אשקלון, משם התכתבה ברשת החברתית באמצעות פרופיל פיקטיבי שנוצר עבורה, במטרה 'לצוד' גברים ולפתות אותם להגיע למפגש מיני עמה בעיר אשקלון.

אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את הצעירה בעיר אשקלון, וכן את שלושת החשודים, אותם עצרו בזמן שלפי החשד ניסו להימלט במונית והם אותרו באזור המרכז.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

כלל החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, כולם תושבי אשקלון נחקרו בחשד לעבירות שוד, סחיטה באיומים ושימוש בכרטיסי חיוב, והיום הם יובאו בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר