שיפוץ בתים בהתנדבות
שיפוץ בתים בהתנדבות

ברוח החג: כ- 2,000 משפחות קיבלו תווי מזון, ושלושה בתים שופצו בהתנדבות

לקראת ראש השנה, קיבלו כ-2000 משפחות ובודדים סיוע בתווי מזון, חולקו חבילות מזון לתושבים נזקקים, ושופצו שלושה בתי קשישים בהתנדבות על ידי חיילים ועובדי צה"ל. ראש העיר: "מאחל לכם שהמצווה הזאת תעמוד לצדכם תמיד"

פורסם בתאריך: 22.9.22 12:36

     

כ-2,000 משפחות ובודדים קיבלו סיוע בתווי מזון לחג במסגרת פרויקט סיוע מיוחד של עיריית אשקלון, בו היא נוהגת מדי שנה. באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, משפחות ובודדים הזקוקים לסיוע כלכלי קיבלו תווי מזון על מנת שיוכלו לקנות מוצרי מזון ולהגיע לשולחן החג בכבוד ובשמחה.

בנוסף למשפחות ולבודדים שקיבלו תווים, חילקה עיריית אשקלון גם חבילות מזון לתושבי העיר הזקוקים לסיוע. זאת בהתאם לצרכים העולים מן השטח ובתיאום העובדות הסוציאליות שמכירות את המשפחה/אדם מקרוב.

עיריית אשקלון מודה לשותפיה בפרויקט אשר פעם אחר פעם מתגייסים לטובת תושבי העיר אשקלון ומסייעים במתן תקציבים, תווים, חבילות מזון וסיוע אנושי. ביניהן: הקרן לידידות, גמ"ח עמותת "אורות אשקלון", עמותת חל"ב, עמותת ובנה, טיפ של חסד, אש"ל ירושלים, עמותת מלב"י, אלון החשמל, ויקטורי, עמותת חסד נעורייך, חבר מועצת העיר, עמיחי סיבוני ועמותת חזון לישראל.

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

עיריית אשקלון שמה לה למטרה לסייע לכל הזקוק לכך גם בשגרה וגם בחגים וכך, באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים לא נותרים משפחות ובודדים אשר אינם מצליחים להגיע לשולחן החג בכבוד.

בתוך כך, חיילי ואזרחי עובדי צה"ל בסיוע מינהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית אשקלון התנדבו גם הם לסייע בשיפוץ ביתם של שלושה קשישים תושבי אשקלון על מנת להפוך את ביתם למקום מגורים נעים יותר. יחד הם סייעו לטפל ברטיבות ועובש, תיקנו וצבעו את דירותיהם וכן פינו ציוד וניקו את בתיהם.

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

"תקופה החגים היא תקופה שאמורה להיות מרוממת לב ושמחה במיוחד. עבור אותם אנשים שידם אינה משגת לא תמיד כך הדברים נראים", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "על כן, אנו כאן על מנת לסייע, להעניק ולתמוך בכל הזקוק לכך כדי שאף אחד מתושבי העיר לא יהיה רעב בחג, כדי שאף משפחה לא תשב על יד שולחן ריק. אני רוצה להודות לכל העמותות והארגונים שסייעו. אני מאחל לכם שהמצווה הזאת תעמוד לצדכם תמיד. הערבות ההדדית חשובה מכל במיוחד בימים אלה בהם אנו נמדדים על מידותינו. אני מאחל לכולם חג, שנה טובה ומלאה בעשיית טוב."

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

שיפוץ בתי קשישים באשקלון לקראת החג

ראש מינהל רווחה הגב' מזל לוי אמרה בנושא כי  "מינהל רווחה רואה חשיבות עליונה בסיוע למשפחות לחגוג את החג בכבוד. אני מודה לכל השותפים אשר מסייעים לנו להוביל מערך זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר