רס"ב אבירם קרידי. צילום: דובר צה"ל
רס"ב אבירם קרידי. צילום: דובר צה"ל

"כבוד גדול בשבילי": רס"ב אבירם קרידי תושב אשקלון הוא מצטיין ראש אגף טכנולוגיה

רס"ב אבירם קרידי מאשקלון, טכנאי בקרת אש ואלקטרוניקה במפקדת חיל הטכנולוגיה והאחזקה, קיבל תעודת הצטיינות לכבוד ראש השנה בטקס בראשות האלוף מישל ינקו

פורסם בתאריך: 22.9.22 11:13

     

ביום שלישי בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני ראש אט"ל, בראשות האלוף מישל ינקו. בין המצטיינים, נבחר רס"ב אבירם קרידי, בן 42 מאשקלון – טכנאי בקרת אש ואלקטרוניקה במפקדת חיל הטכנולוגיה והאחזקה.

אבירם נשוי ואב לשלושה, הוא התגייס בשנת 1999. ביצע קורס טכנאי בקש מרכבה, שירת ארבע שנים במל"י 500 בצאלים, 10 שנים כבוחן בקש בחטיבה 460, ובשנת 2012 סופח לתפקיד מזכיר חילי. "תפקיד מאתגר, דוגמה אישית, הרבה סיפוק, עוסק בליבת המקצועיות", סיפר אבירם.

החוויה בחטיבה 460 הייתה משמעותית עבורו, הוא שירות בשטח בגדוד מוביל בחשן, שמכשיר מט"קים וקציני שריון, חינוך דור לוחמים, ודאג לוודא שכולם יוצאים במקצועיות, ולהכשיר את הכלים שעליהם דור המפקדים הבא של חיל השריון יוכשר.

רס"ב אבירם קרידי. צילום: דובר צה"ל

רס"ב אבירם קרידי. צילום: דובר צה"ל

אות ההצטיינות ניתנה לו על הבאת ערך מוסף לתפקיד. הוא עושה אותו במסירות, באהבה למקצוע, ומהווה דוגמה אישית. הכי חשובים לו הם דור הנגדים הצעירים שמסתכלים עליו. כשנשאל על ההצטיינות סיפר: "שמח מאוד על הבחירה בי למצטיין ר' אט"ל, כבוד גדול בשבילי", אמר.

"אני מודה למפקדי על הבעת האמון וההערכה, לא מובן מאליו שרואים את העבודה הקשה וההשקעה שאתה נותן מעצמך. מצטיין בעיני זה לעשות את הדברים במסירות ובסטנדרטים הכי גבוהים שאתה יכול לעשות. אחד הדברים שמובילים אותי תמיד זה לשמש דוגמה ומופת לכל הצעירים שיוכלו להסתכל ויהיה להם לאן לשאוף כמו שלי תמיד היה", סיכם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר