ערב הוקרה למשטרת אשקלון. שחר חסון בא להופיע. צילום: אלדד עובדיה
ערב הוקרה למשטרת אשקלון. שחר חסון בא להופיע. צילום: אלדד עובדיה

ערב הוקרה למשטרת אשקלון: הסטנדפיסט שחר חסון בא להופיע

בני הנוער בעיר אשקלון בשיתוף עיריית אשקלון ערכו טקס הוקרה לתחנת משטרת אשקלון, כתודה על תרומתם לביטחון התושבים ועל עבודתם מסביב לשעון.

פורסם בתאריך: 14.9.22 06:11

     

בני הנוער יחד עם עיריית אשקלון קיימו ערב הוקרה למען שוטרי תחנת אשקלון, על תרומתם למען הביטחון האישי של התושבים, ובפרט בני הנוער. במוצאי שבת האחרונה (10.9) נערך הטקס בהיכל התרבות באשקלון, ובמהלכו הופיע הסטנדאפיסט שחר חסון.

טרם ההופעה עלו נציגות ונציגי הנוער לבמה והודו לשוטרות ולשוטרים ובראשם, למפקד התחנה. הם ציינו לשבח את עבודתם בתקופת הקיץ, בפסטיבל הבריזה, במבצע עלות השחר ועוד.

בערב נכחו ראש העיר, תומר גלאם, מפקד התחנה, סגן ניצב מאיר חכמון, מנהלת המחלקה לתרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון, קציני משטרה בכירים, שוטרות ושוטרי תחנת משטרת אשקלון ובנות ובני הנוער של אשקלון.

ערב הוקרה למשטרת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

ערב הוקרה למשטרת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

"אני רוצה לשבח את בני הנוער באשקלון על היוזמה בערב הזה – הכרת תודה זה ערך חשוב במיוחד וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן הערב" אמר ראש העיר תומר גלאם. "תודה על עבודה מסביב לשעון למען הביטחון האישי והציבורי, תודה על הנחישות והנוכחות ועל החתירה למצוינות למען העיר אשקלון. על כל אלו מנצח ביד רמה מפקד התחנה, סגן ניצב מאיר חכמון, ומגיעה לך תודה מיוחדת. עברנו בשנה האחרונה מספר אתגרים ובכולם עמדת בצורה מופתית במשימה לשמור על הביטחון בעיר – בין אם באירועים כמו פסטיבל בריזה ואירועי הקיץ, ובין אם במבצע עלות השחר ובשגרה. עיריית אשקלון תמשיך לשתף פעולה עם משטרת אשקלון למען הגברת תחושת הביטחון בעיר והסדר הציבורי״.

מפקד משטרת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון הודה על הערב שנערך, ואמר כי: "הערב שהתקיים במוצ"ש, הינו אחד מרגעי השיא של פעילות משותפת יוצאת דופן בין משטרת אשקלון לרשות המקומית, מנהל החינוך, אגף תרבות נוער וספורט והכי חשובים יחד עם בני הנוער היקרים".

ערב הוקרה למשטרת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

ערב הוקרה למשטרת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

עוד הוסיף חכמון כי "במהלך התקופה האחרונה אנו כמשטרה יחד עם ההנהגה של הרשות המקומית, מאפשרים לכל נער ונערה ללכת בדרך המתאימה להם בעזרת הפרויקטים השונים והמגוונים, להצליח ולהתקדם בדרך הייחודית והמיוחדת שלהם שתביא אותם להצלחה והתקדמות בהמשך החיים מתוך הבנה שהחינוך והפנמת הערכים בגיל הנעורים, יש בכוחו להשפיע רבות על עתידו של הנוער להמשך חייהם.

משטרת אשקלון הביאה השנה להישגים משמעותיים בכלל התחומים, ובפרט בקרב בני הנוער. אנו נמשיך לפעול למען התושבים ובני הנוער בעיר, ובשנה הקרובה אנו ננסוק למעלה בלי פחד להמשיך בהצלחה ובהישגים לצד שיתוף הפעולה עם הרשות", סיכם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר