המחלצים של 'ידידים'. צילום: ידידים
המחלצים של 'ידידים'. צילום: ידידים

לכם זה לא יקרה? תינוקת ננעלה בתוך רכב באשקלון כי המפתח נשאר בתוכו

אם שחגרה את בתה התינוקת בסלקל, סגרה את דלת הרכב, שננעל אוטומטית. המומה ומודאגת התקשרה מיד ל'ידידים' שהגיעו במהרה וחילצו את התינוקת ללא נזק. ב'ידידים' שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד

פורסם בתאריך: 12.9.22 22:10

     

מקרה נוסף של תינוקת שננעלה ברכב לעיני הוריה התרחש היום (שני) בשעת בוקר מוקדמת. האם שחגרה את התינוקת בתוך הסלקל באוטו, סגרה את הדלת, ורכבה ננעל. באופן טבעי נלחצה האם, ופנתה מיד ל'ידידים'. תוך זמן קצר התינוקת חולצה, ובלי שנגרם נזק.

נעילת ילדים באוטו הוא מקרה מאוד שכיח בייחוד במקרים בהם נשאר המפתח בתוך האוטו. לכן, 'ידידים' מסבירים שיש לאמץ את 'כלל המפתח', האומר שהמפתח תמיד צריך להישאר ביד.

אירית אלבז, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה הבוקר, לקחה פרטים, הזעיקה מתנדבים והרגיעה את ההורים. מאיר גנון – סג"מ סניף אשקלון, יקיר בוחניק ואלעד כהן – מתנדבי הסניף, נענו לקריאה, הגיעו במהירות למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם פתחו את הרכב וחילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

"מדובר על אמא שחיברה את הסלקל לרכב כשהתינוקת שלה ישנה בתוכו", סיפר מאיר, אחד מהמחלצים. "המפתחות הושארו על מושב הנהג. וברגע שהדלת נסגרה, הרכב ננעל באופן אוטומטי. הייתי בדרך לעבודה ומיד עם קבלת הקריאה נסעתי לכתובת. נפגשנו ליד הרכב הנעול, יקיר, אלעד ואני, ובעבודת צוות פתחנו במהירות את הרכב וחילצנו את התינוקת כשכל אותו הזמן היא ישנה בשלווה בכיסא שלה. ההורים התרגשו מאוד מהחילוץ המהיר והיעיל. הסברנו להם שוב את החשיבות של כלל המפתח, להשאיר את המפתח תמיד ביד. לחלץ ילד זה תמיד מרגש ונותן אפשרות להבין את העוצמה של ידידים במקרים שכאלו."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר