אהרן שפירא (מימין), שר האוצר ליברמן, ואבי כהן (משמאל). צילום: אלדד שץ
אהרן שפירא (מימין), שר האוצר ליברמן, ואבי כהן (משמאל). צילום: אלדד שץ

השר ליברמן באשקלון: "הממשלה פעלה למען הכלכלה; אני רוצה לראות את אשקלון עם רבע מיליון תושבים"

את הדברים אמר שר האוצר באירוע ענק של חברת 'פח תעש' שחגגה 50 שנים להקמתה. לאירוע הגיעו מאות אנשים, ביניהם עובדים, לקוחות, ובכירים במשק ובכלכלה הישראלית. מנכ"ל החברה אבי כהן: "מתרגש מגודל השעה שהביאה את כולכם הנוכחים כאן מכל קצוות הארץ"

פורסם בתאריך: 7.9.22 21:17

     

'פח תעש' הינה אחת מהחברות הוותיקות בישראל. היא הוקמה בשנת 1972 על ידי אהרן שפירא ומרסל כהן ז"ל. בשנת 2018 אף זכה מייסדה, אהרון שפירא, בפרס התעשייה. אתמול חגגה החברה באירוע ענק 50 שנים להקמתה, וכיאה לחברה שתורמת המון למשק הישראלי, נכחו בה כל המי ומי.

בין האורחים המכובדים- שר האוצר- אביגדור ליברמן, יו"ר ועדת הכספים של הכנסת- אלכס קושניר, ראש עיריית אשקלון- תומר גלאם.בנוסף הגיעו לחגיגה בכירים בתעשייה ובמשק הישראלי ביניהם, אבינועם שקד משריונית חסם, שלומי לוי מנכ"ל חברת ההובלות גלובוס, עומרי חמו מנכ"ל חיג מפעלי מתכת, תומר וארז הררי מחברת מפטגון, שרי גור מנכ"לית מפורום טק מדיקל, ומאות מעובדי החברה, שהשתתפו באירוע וחלקו כבוד למייסד החברה, אהרון שפירא, ושותפו – מנכ"ל החברה אבי כהן, בנו של מייסדה השני של החברה, מרסל כהן ז"ל. האירוע אף הועבר במלואו בפייסבוק של פח תעש.

אהרן שפירא (מימין), תומר גלאם, ואבי כהן (משמאל). צילום: אלדד שץ

אהרן שפירא (מימין), תומר גלאם, ואבי כהן (משמאל). צילום: אלדד שץ

חברת פח תעש פועלת בתחום טכנולוגיות ומוצרים לטיפול באוויר ואוורור תעשייתי. ומתכננת מוצרים, פתרונות ומערכות שלמות לטיהור, טיפול, סינון, ניקוי, קירור, חימום, ייבוש, הרטבה, שאיבה, יניקה ושינוע של אוויר. הקבוצה עובדת מול התעשייה, התשתיות, המסחר והחקלאות בישראל, כאשר בין לקוחותיה מגוון עשיר של חברות בולטות במשק הישראלי כדוגמת טבע, שטראוס, מקורות, מפעלי ים המלח, בז"ן, חברת החשמל, אלקטרה, אורמט ועוד. כיום החברה כוללת מפעל היושב על 23,000 מ"ר, 14,000 מ"ר רצפת ייצור (לא כולל חברות בנות) ולמעלה מ-350 עובדים.

אלכס קושניר. צילום: פבל

אלכס קושניר. גם הוא הגיע לחגיגות ה-50. צילום: פבל

שר האוצר אביגדור ליברמן, אמר במהלך האירוע: "היה לי חשוב להגיע לכאן למפעל הזה מפני שהוא משלב שלושה ערכים: תעשייה ויצירה, עלייה ופיתוח הפריפריה. שלושת הדברים הללו שמרבים לדבר עליהם והרבה פחות לעשות, אבל כאן אנחנו רואים עשייה מושלמת ומה שעשיתם פה זה דוגמא ומופת. התגברתם על כל האתגרים ועברתם את כל המשברים, קלטתם עלייה וכמובן שעשיתם תעשייה כחול לבן בצורה הטובה ביותר. הממשלה הזאת עשתה לא מעט למען כלכלת ישראל, והיום שפגשתי קבוצת בנקאים משוויץ, אמרתי להם שלמדינת ישראל יש פוטנציאל גדול ואם תהיה יציבות שלטונית, אין שום סיבה שתוך 4-5 שנים לא נעבור גם את שוויץ. מה שקורה באשקלון בשנים האחרונות זה דבר מדהים ואני מסתכל על כמות יחידות הדיור וקצב הצמיחה המרשים, צריך לומר מילה טובה לראש העיר ואני רוצה לראות את אשקלון מגיעה לרבע מיליון תושבים".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "חברת פח-תעש, שהתחילה כמשפחה קטנה ושאפתנית והפכה למשפחה אחת גדולה ומצליחה. מהווה את התגשמות החזון והחלום הציוני כאן בעירנו אשקלון. עיר שמתפתחת וצועדת קדימה לצד חברות כמו פח-תעש ופותחת את שעריה לחברות מתקדמות ועתירות ידע נוספות בפארק היי-טק הגדול בישראל שמוקם בימים אלו בעיר. ברכות מקרב לב למשפחת שפירא וכהן על ייסוד וניהול החברה ועל ההישגים המרשימים אליהם הם מגיעים בזכות הון אנושי משובח. עלו והצליחו".

אבי כהן, מנכ"ל "פח תעש" סיפר בהתרגשות: "אני מתרגש מגודל השעה שהביאה את כולכם הנוכחים כאן מכל קצוות הארץ. זו מתנה גדולה לקום בכל בוקר במשך 34 שנותיי בחברה, להוביל ולהרגיש מקרוב את קצב ההתקדמות וההתפתחות של מפעל חיים כמו פח תעש. לראות מקרוב איך יחידות טיפול באויר, מפוחים, מערכות סינון מתוחכמות ותעלות הולכת אויר, לכאורה מתכות חסרות נשמה, הופכות להיות חלק בלתי נפרד ממה שנקרא בניית הארץ, ציונות, תעשיה כחול לבן. לראות איך חברה קטנה הופכת להיות מובילה בתחומה. יש לנו חזון ושאיפות לעתיד לראות את המשך הצמיחה והגידול תוך שמירה על המוניטין והאמינות. אני רוצה להודות לכל האורחים המכובדים שכיבדו אותנו כאן הערב, אדוני שר האוצר מר אביגדור ליברמן, יו"ר ועדת הכספים מר אלכס קושניר, ראש העיר תומר גלאם, לכל הלקוחות שלנו, השותפים בחברות הבנות, הספקים, ובראש ובראשונה לעובדים שלנו – שאתם חלק מהמשפחה הגדולה שלנו שבלעדיכם כל הקסם הזה לא היה קורה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר