הענקת מלגות לסטודנטים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
הענקת מלגות לסטודנטים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תמורת 140 שעות התנדבות: 400 סטודנטים מאשקלון יקבלו 10,000 שקלים

מלגות בסך 5 מיליון שקלים יחולקו לסטודנטים ואברכים מאשקלון. תמורת 140 שעות התנדבות במגוון רחב של תחומים, יקבלו 400 סטודנטים מאשקלון מלגה של 10,000 שקלים. ואברכים יקבלו מלגות בתמורה לשעות התנדבות בקהילה

פורסם בתאריך: 31.8.22 10:22

     

כמיטב המסורת גם שנת הלימודים הקרבה תלווה בחלוקת מלגות לסטודנטים. המלגות מוענקות על ידי עיריית אשקלון באמצעות מרכז הצעירים אשקלון ובשיתוף מפעל הפיס.

מלגות בסכום של 10,000 שקלים יוענקו לכ-400 סטודנטים תושבי העיר אשקלון. המלגה מוענקת לסטודנטים בתמורה להתנדבות במגוון רחב של כ-25 תחומים כאשר כל סטודנט יצטרך לתרום 140 שעות במשך שנת הלימודים הקרובה.

במסגרת הפעילויות יוכלו סטודנטים מכלל מסלולי הלימוד להשתלב במגוון רחב של פעילויות כמו בתוכנית מרכז הצעירים אשר במסגרתה יופעלו פרויקטים חברתיים, קידום תהליכי שיווק, פרסום ומדיות חברתיות, השתתפות באירועים לצעירים ועוד. כמו כן, קיימות מסגרות התנדבותיות נוספות כגוון: כפר הסטודנטים "אור" אשקלון, צל"ש אשקלון -צעירים למען קשישים ניצולי שואה, מתמחים, מוגנות, עמותת גדולים מהחיים, ידידים, אקדמיה קהילה, לתת, הכי אחי, תכנית מנהיגות פנים אל פנים, מחוברים לעתיד, חוסן לתושב, אקדמיה לתלמידים פורצי דרך, שוות, רקפת ועוד מגוון רב של תכניות.

ראש העיר, תומר גלאם בטקס הענקת המלגות. צילום: סיוון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם בטקס הענקת המלגות. ארכיון. צילום: סיוון מטודי

במקביל, גם השנה תימשך חלוקת מלגות לאברכים בתמורה לשעות התנדבות בקהילה במספר פרוייקטים וכן, מלגה ייעודיות לבנות סמינר מתוך הבנה והתחשבות בנטל הכלכלי הקיים.

"עיריית אשקלון עושה לילות כימים על מנת להפוך את אשקלון למובילה בתחומי החינוך השונים בכל קשת הגילים הרחבה"' אמר ראש העיר, תומר גלאם. "החל מהחינוך הרך ועד לחינוך האקדמי. לכן, חשוב לי באופן אישי להעניק לסטודנטים שהם מנוע הצמיחה וההתפתחות של העיר את הסיוע הרחב ביותר. בשנה החולפת הנחיתי להגדיל את תקציב המלגות וכך גם בשנת הלימודים הקרובה ההגדלה תמשך. אני מזמין את כלל הסטודנטיות  והסטודנטים לקחת חלק ולהתנדב בפעילויות שלנו לטובת קבלת מלגה. שתהיה שנת לימודים מוצלחת ופוריה."

קישור לכלל המלגות ולהרשמה :  https://www.bee-adv.com/ashkelon-ayc


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר