מקיף עירוני א
מקיף עירוני א

למה מורים משלושה בתי ספר באשקלון יקבלו מענק של כ-9,000 ש"ח כל אחד?

במסגרת תוכנית לתגמול כספי מיוחד לבתי ספר מצטיינים בתחום הערכי והלימודי - יקבלו כל עובדי ההוראה בשישה בתי ספר באשקלון בין 3,300 ש"ח ל-8,800 ש"ח. שלושה בתי ספר מאשקלון נבחרו בדירוג הגבוה ביותר

פורסם בתאריך: 28.8.22 18:20

     

משרד החינוך מפרסם היום את רשימת בתי הספר בחטיבה העליונה, אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר ב: זכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל/שירות לאומי/ שירות אזרחי.

מקיף ה' דרכא. צילום: אלירם משה

מקיף ה' דרכא. צילום: אלירם משה

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי שנע בין 3,297 ש"ח לכ-8,793 ש"ח, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

בעיר אשקלון מדובר בשישה בתי ספר, אך ההישג של העיר הוא מיוחד וזאת לאור העובדה ששלושה בתי ספר מהעיר נבחרו בדירוג הגבוה הגבוה ביותר וכך גם בתגמול הכספי:

  • מקיף א' – 8,793.25 ש"ח לכל מורה (רמה 1)
  • מקיף ה' – 8,793.25 ש"ח לכל מורה (רמה 1)
  • מקיף ד' – 8,793.25 ש"ח לכל מורה (רמה 1)
  • אורט רונסון – 4,396.63 ש"ח לכל מורה (רמה 3)
  • אולפנת צביה – 4,396.63 ש"ח לכל מורה (רמה 3)
  • אורט אפרידר – 3,297.46 ש"ח לכל מורה (רמה 4)

להלן פירוט המדדים:

  • בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים:

שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.

  • בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים:

ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

מקיף עירוני ד'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מקיף עירוני ד'. צילום: דוברות עיריית אשקלון

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם".

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר ציינה, כי "הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר