הכונן הכי פעיל באשקלון. אריאל זוהר

האיש שמציל חיים בתאונות נפצע קשה בתאונה

אריאל זוהר הוקפץ מידי שעה לאירועי הצלת חיים אך היום מצא את עצמו נפגע בצורה קשה. הכונן הכי פעיל באשקלון מוגדר במצב קשה לאחר שנפגע מרכב בשדרות. התפללו לרפואת אריאל חיים בן רות

פורסם בתאריך: 1.10.17 16:14

     

הוא הוקפץ מידי שעה לאירועי חירום, תאונות דרכים, התקפי לב ושלל אירועי חירום רפואיים, אך הפעם אריאל זוהר, כונן איחוד הצלה מצוות אשקלון נפצע בעצמו כאשר רכב על אופנוע איחוד הצלה בשדרות.

התאונה הקשה התרחשה בשד' מנחם בגין בשדרות, כאשר זוהר כאמור רכוב על אופנולנס וביקש לצאת משדרות לאשקלון. כשהגיע לצומת עם רחוב הרצל, התנגש האופנוע עם רכב אחר מסיבות שטרם הובררו ונחבל קשה.

הכונן הכי פעיל באשקלון. אריאל זוהר

כונני מד"א הצלה דרום הוזעקו לטפל בפצוע, ייצבו את מצבו ומיד פונה באמבולנס משדרות לצומת יד מרדכי, שם הועבר לניידת טיפול נמרץ ומשם לבית החולים ברזילי.

זוהר, בן 27, נשוי ואב לילדים, החל את דרכו באיחוד הצלה מגדל העמק ולפני מספר שנים הגיע לאשקלון. כונני רפואת החירום של מד"א ושל איחוד הצלה באשקלון מכירים אותו היטב. זוהר נחשב לכונן 'איחוד הצלה' הפעיל ביותר באשקלון ורבים מתושבי העיר מכירים אותו מתאונות הדרכים הרבות שהוא מגיע אליהן בתוך רגעים ומעניק בקור רוח טיפול ראשוני עד להגעת האמבולנס. במשך שנים השתמש זוהר באופנוע הפרטי שלו להגעה לאירועי חירום ולפני מספר חודשים זכה לקבל אופנוע מארגון איחוד הצלה.

יו"ר סניף איחוד הצלה באשקלון, חבר מועצת העיר, שמעון לוגסי, שיבח היום את זוהר וסיפר כי רק לפני חודש קיבל תעודת מתנדב מצטיין בטקס חגיגי. "הוא היה בצפון והגיע אלינו לאשקלון. קיבלתי עדכון שאני הולך לקבל מתנדב טוב אבל לא הבנתי עד כמה" סיפר היום לוגסי "הוא הגיע אלינו ונקלט יפה בסניף. הוא בחור מדהים לא רק בפעילות גם בעזרה רגילה לכל דבר. הוא חביב מאוד לא רק על הסניף באשקלון אלא על כל הדרום. מאז התאונה מתקשרים אלי מכל הדרום לשאול לשלומו. אני מחזק את המשפחה, נתפלל להחלמתו ונסייע למשפחה בכל אשר תבקש".

היום הוא אף הספיק להגיע לאירוע בסופו נקבע מוות לאישה בת 98 בשכונת ברנע, מאוחר יותר הגיע לרחוב שד' ירושלים, לגבר בן 50 שנפל מהאופניים החשמליים שלו ונחבל ברגלו בצורה חמורה.

זוהר סיפר הבוקר בגאווה לעמיתיו על תפקודו במהלך יום הכיפורים, כשהתארח בשכונת גאולה בירושלים ובמהלך הצום יצא למקרים דחופים. בארבעה מקרים אף נתן עירוי נוזלים למטופלים שסבלו מהתייבשות וככל הנראה בכך הציל את חייהם.

דוברת בית החולים ברזילי מסרה כי זוהר "סובל מפגיעה רב מערכתית, מצבו קשה ומטופל בחדר הלם".
בוחני התנועה מרחב לכיש פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

חבריו ביקשו להתפלל לרפואתו של אריאל חיים בן רות ואף ניתן להתגייס לקרוא פרקי תהילים לרפואתו בקישור הזה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר