קיבלו מגן הוקרה: נציגי העמותות במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד'
קיבלו מגן הוקרה: נציגי העמותות במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד'

שיפצו בהתנדבות מלאה: נציגי פרויקט 'גרים בכבוד' קיבלו אות הוקרה על פעילותם באשקלון

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם העניק מגן הוקרה לנציגי עמותות 'שמן המשחה' ו'תנופה בקהילה' על פעילותן במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד' במסגרתו שיפצו בתים של תושבים שידם אינה משגת. תומר גלאם: "מדובר בעבודת קודש של ממש"

פורסם בתאריך: 2.8.22 13:52

     

ביום ראשון בשבוע שעבר העניק ראש עיריית אשקלון מגן הוקרה לנציגי עמותות 'שמן המשחה' ו'תנופה בקהילה' לאור פועלם במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד' במסגרתו שיפצו בהתנדבות בתים של תושבים שידם אינה משגת.

פרויקט 'גרים בכבוד' מופעל על ידי מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון, והחל לפעול בעיר כבר בשנת 2019. מטרתו העיקרית הינה סיוע למשפחות 'מנהל הרווחה והשירותים החברתיים', ולמשפחות שהומלצו על ידי העובדים הסוציאליים להבטחת מגורים ראויים.

במסגרת הפרויקט נציגי העמותות מסייעים בשיפוצי בתים הכוללים תיקוני רטיבות טיח וקירות, צביעת הבתים, תיקון ליקויי חשמל, התקנה של מוצרי סניטריה, החלפת חלונות ודלתות, ובמקרים חריגים גם התקנת מטבחים. עד כה שופצו למעלה מ-166 בתים במסגרת הפרויקט.

קיבלו מגן הוקרה: נציגי העמותות במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד'

קיבלו מגן הוקרה: נציגי העמותות במסגרת פרויקט 'גרים בכבוד'

בפרויקט זה לוקחת כאמור חלק עמותת 'תנופה בקהילה' הפועלת בפריסה ארצית כבר 30 שנים במטרה לסייע ולהבטיח תנאי דיור הולמים, ומניעת מצבי סיכון הנגרמים מליקויי בטיחות וחשמל עבור משפחות החיות בעוני, ומוכרות במינהל הרווחה והשירותים החברתיים. העמותה מגייסת תרומות מקרנות בארץ ובחו"ל ומסייעת בשיפוצי בתים ללא עלות עבור משפחות אלו.

העמותה השנייה הלוקחת חלק בפרויקט הינה עמותת 'שמן המשחה', הפועלת בעיר אשקלון ובראשה עומד הרב יעקב בן שמעון. מדובר בעמותה דתית אשר מתנדביה הם אברכים והיא פועלת בין היתר לחיזוק והפצת התורה. העמותה מסייעת בגיוס אנשי מקצוע ובמימון עבודות מקצועיות לשיפוץ בתים עבור אוכלוסיית רווחה.

כאמור בשבוע שעבר הגיעו נציגי העמותות לפגישה עם ראש העיר תומר גלאם, בפגישה הוענק להם מגן הוקרה על פעילותם. במהלך המפגש סיפרו לו על העשייה במסגרת הפרויקט וכן הוצגו בפניו נתונים על המשך הפרויקט והתפתחותו.

"מדובר בעבודת קודש של ממש", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "העיר אשקלון גדלה משמעותית ואנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להעניק לכלל האוכלוסיות טיפול מסור ואיכותי. אני מודה מעומק הלב הן לעמותות מעין אלה אשר מסייעות לרשות לספק את צרכי התושבים והן למתנדבים אשר פותחים את ליבם ומסייעים לזולת. עיריית אשקלון באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים תמשיך להעמיד לרשות עמותות אלה ולרשות התושבים הזקוקים לסיוע את מיטב הכלים על מנת להמשיך ולסייע ככל הניתן".

"שיפור משמעותי באיכות חייהם של עשרות משפחות מדי שנה". מזל לוי. צילום: פבל

"שיפור משמעותי באיכות חייהם של עשרות משפחות מדי שנה". מזל לוי. צילום: פבל

ראש מינהל רווחה, מזל לוי אמרה בנושא כי "מינהל הרווחה פועל באופן יצירתי ופורץ דרך על מנת להבטיח מענים משלימים עבור מקבלי השירות בתחום  שיפור איכות החיים וזאת מעבר למענים הטיפוליים. לטובת כך הצלחנו לגייס עמותות אשר מפעילים מתנדבים מקצועיים, בתחום תחזוקה ושיפוץ בתים ובכך אנו מבטיחים שיפור משמעותי באיכות חייהם של עשרות משפחות מדי שנה. מרגש ומעצים לפגוש את ההתגייסות של יו"ר העמותות והמתנדבים לטובת המשפחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר