צוות 'הזירה' בעיריית אשקלון.
צוות 'הזירה' בעיריית אשקלון.

הראשונים בזירה: עיריית אשקלון הקימה צוות חדשנות ייחודי

עיריית אשקלון הקימה צוות חדשנות ראשון במסגרת תכנית 'הזירה' של משרד הפנים. במהלך התכנית ילמד הצוות תהליכי עבודה חדשניים ויקבל כלים מגוונים על מנת לשפר את חיי התושבים

פורסם בתאריך: 2.8.22 09:56

     

עיריית אשקלון בנתה צוות חדשנות ראשון במסגרת תכנית 'הזירה' של משרד הפנים, קרן בלומברג ומרכז פרס לשלום וחדשנות. מטרתה של התכנית היא לפתח ולחזק חדשנות ברשויות, על ידי צוות ייחודי שיורכב מעובדי הרשות העירונית. הצוות יקבל הכשרה וליווי ללמידת שיטות עבודה חדשניות, ויקים יוזמות ייחודיות שיסייעו לרשות המקומית בפתרון בעיות מורכבות, ויובילו לשיפור וקידום רווחת התושבים.

חברי צוות החדשנות בעיריית אשקלון הם רכזת תכניות אב וידע רשותי- לירז סופר, מנהל מחלקת מתקנים וריהוט רחוב- מאיר גבע, מנהל יחידת GIS- שלמה פרחיה, מנהלת מחלקת צוות שכונתי פרט ומשפחה- רונית זאבי, מפקח בכיר באגף רישוי ופיקוח על הבניה- טדי רויטיך, ומנהלת מחלקת בקרה על מוסדות העירייה- איילת הלר, בראשם תעמוד נועם רם שתהיה ראש הצוות.

כל חברי הצוות עברו מיונים מעמיקים ונבחרו בקפידה. בנוסף, בחרו אנשי הצוות להוסיף יום עבודה בשבוע לטובת קידום עבודה על אתגרים בעיר ולמידה של כלים ושיטות עבודה חדשניות להתמודדות עם אתגרים אסטרטגים מורכבים. הם יפעלו תחת לשכת מנכ"ל העירייה ובשיתוף האגף לתכנון אסטרטגי.

 

מתוך מפגש התנעה של צוות החדשנות

מתוך מפגש התנעה של צוות החדשנות

במהלך שנת העבודה הקרובה יעסוק הצוות באתגר נבחר באשקלון, בשילוב מתודות מחקר מעולם העיצוב ופתרונות מבוססי נתונים. בתום המחקר המעמיק יציע הצוות סל יוזמות חדשניות לסיוע בטיפול האתגר.

"העירייה שוקדת כל העת על יוזמות חדשניות ויצירתיות למגוון של אתגרים שעומדים לפתחנו", אמר ראש העיר, תומר גלאם. "אני משוכנע כי צוות הזירה יידע לבצע את המלאכה כראוי ועל הצד הטוב ביותר לרווחת התושבים. אני מודה על שיתוף הפעולה עם משרד הפנים, קרן בלומברג ומרכז פרס לשלום. הבחירה באשקלון הינה בחירה נכונה ומבורכת. בהצלחה רבה לכל העוסקים במלאכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר