ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף
ילדי אשקלון בצהרונים. צילום: אייל אסרף

רק 275 ש"ח לחודש: ההרשמה לצהרונים באשקלון תצא לדרך ביום א'

גם השנה ישלמו ההורים 275 שקלים בלבד לצהרונים בגני הילדים ועד לכיתות ב'; ראש העירייה, תומר גלאם: "התפיסה החינוכית שלנו הייתה ותימשך הענקת שוויון הזדמנויות ונקודת פתיחה שווה לילדי אשקלון"

פורסם בתאריך: 27.7.22 21:01

     

גם בשנת הלימודים תשפ"ג ישלמו ההורים סכום מוזל במיוחד עבור הצהרונים כאשר איכות התכנים, הארוחות והטיפול המסור בילדים תמשיך להיות האיכותית ביותר. בעירייה מסבירים זאת "מתוך הרצון לסייע להורים בסבסוד הצהרונים תוך שמירה על איכותם".

בתוך כך, הנחה ראש העירייה, תומר גלאם להמשיך ולסבסד בצורה משמעותית את תעריפי הצהרונים באשקלון ובשנת הלימודים הבאה הם יעמדו על 275 שקלים בלבד לחודש בגני הילדים ועד לכיתות ב'. ההנחה נמשכת גם עבור אח שני, כאשר שני הילדים בגנים, והמחיר עבורו יעמוד על 205 שקלים בלבד.

זוהי השנה השנייה בה הורי אשקלון זוכים לשלם את המחיר הנמוך ביותר שידעה העיר (במקום 495 שקלים בשנת 2020; 520 שקלים בשנת 2019; 538 שקלים בשנים 2017-2018, 620 שקלים בשנת 2016 ו-650 שקלים בשנת 2015) ומהנמוכים בישראל.

ראש העירייה, ראש מינהל החינוך וסגנית רה"ע בסיור בצהרונים. צילום: סיון מטודי

ראש העירייה, ראש מינהל החינוך וסגנית רה"ע בסיור בצהרונים. צילום: סיון מטודי

גם בבתי הספר, כיתות ג'-ו', המגמה נמשכת והמחירים יעמדו על 500 שקלים בלבד לחודש. בגני החינוך המיוחד יעמדו המחירים על 125 שקלים בלבד. במסגרות יוח"א בבתי הספר התעריפים יעמדו על 175 שקלים בלבד ואילו גני יוח"א 100 שקלים.

בעירייה מציינים כי על אף ההפחתה במחיר, "התכנים בצהרונים יהיו ימשיכו להיות איכותיים וערכיים יותר בהלימה למצוינות החינוכית המלווה את מערכת החינוך העירונית באשקלון. כך, ייהנו התלמידות והתלמידים בגנים ובבתי הספר מפעילות פדגוגית מעשירה ושני חוגים איכותיים".

הצהרונים, שיפעלו בין הימים א'-ה' מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00, כוללים גם ארוחת צהריים חמה ומזינה שתלווה על ידי תזונאית ותעבור בקרה של משרד הבריאות. המחיר כולל גם 12 ימי קייטנה לאורך שנת הלימודים.

ההרשמה תחל ביום ראשון הקרוב, 31.07.22 בשעה 08:00 ותימשך עד לתאריך 10.08.22 בחצות באתר החברה העירונית בכתובת: ironitash.org.il.

רישום פרונטלי יתאפשר בין התאריכים 31.07.22-04.08.22, בימים ב', ד', ה' בין השעות 08:30-15:00 וביום שני, 08.08.22, בין השעות 08:30-15:00. במוקד הגביה של החברה העירונית בהיכל הספורט בתיאום תור מראש באתר החברה העירונית. מוקד הגביה חודש והוא יופעל באמצעות מערכת זימון תורים מתקדמת ויכלול גם שתי עמדות נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים.

גם השנה יופעל מוקד המידע הכולל שירות שיחה חוזרת לצד מענה בנכסים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ, דואר אלקטרוני, פייסבוק).

מוקד המידע, שיהיה לבירורים בלבד, יהיה זמין במספר 08-9724491 בין השעות 08:00 עד 15:30. שימו לב, לא יתאפשר רישום טלפוני.

ראש העירייה תומר גלאם בצהרונים. צילום ארכיון: תומר שונם הלוי

ראש העירייה תומר גלאם בצהרונים. צילום ארכיון: תומר שונם הלוי

ראש העירייה, תומר גלאם: "גאה להביא להורים באשקלון גם השנה את בשורת הצהרונים הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר – 275 שקלים בלבד בגני הילדים ועד לכיתה ב'. התפיסה החינוכית שלנו הייתה ותימשך הענקת שוויון הזדמנויות ונקודת פתיחה שווה לילדי אשקלון על ידי סבסוד של העירייה את הצהרונים, וזאת, מבלי לפגוע במצוינות, באיכות וברמה הגבוהה שלהם בעיר. אני רוצה להודות לסגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, על שיתוף הפעולה, ולכל השותפים לנושא".

סגנית ראש העיר, הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: "אני מודה על ההזדמנות להוביל יחד עם ראש העיר תומר גלאם עוד שנת לימודים במהלכה יפעלו צהרונים להארכת יום הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר לרווחתם של הורים עובדים בסביבה לימודית חמה ותומכת כהמשך ליום הלימודים, במסגרתם הילדים נשארים במרחב המוכר מסיום יום הלימודים ועד השעה 17:00, בצהרונים מסובסדים הפועלים ע"י צוותים מקצועיים ומנוסים, תחת פיקוח פדגוגי ומנהלי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר