העובדים המצטיינים. צילום: אלדד עובדיה
העובדים המצטיינים. צילום: אלדד עובדיה

כולל שירות: תעודות הצטיינות לעובדי עיריית אשקלון

שלושה מעובדי עיריית אשקלון קיבלו תעודות הצטיינות על שירות טוב, מעצים וחווייתי לתושבי העיר. ראש העיר תומר גלאם: "הם מגדילים ראש ומעניקים שירות יוצא דופן"

פורסם בתאריך: 7.7.22 15:45

     

עיריית אשקלון העניקה תעודות הצטיינות לשלושה עובדים מצטיינים במסגרת פרויקט "הטובים בשירות" של אגף קשרי קהילה, שמטרתו לשבח את העובדים שלהם תודעת שירות גבוהה, והעצמת חווית השירות עבור תושבי העיר.

שמותיהם של העובדים עוברים בוועדה ייעודית המכריעה בבחירה על פי מענה על מספר קריטריונים לבחירתם עבור 'הטוב בשירות'. לאחר התכנסות הועדה הוחלט להעניק תעודות הצטיינות ללילך פחימה, בודקת היתרים במינהל ההנדסה, נועה טולדנו, מנהלת צוות מגורים במינהל ההכנסות, ולמיכאל לוגסי, אב בית במינהל הרווחה.

זהו המחזור הרביעי של הפרויקט, ולכבודו נערך טקס מיוחד בו נכחו ראש העיר, תומר גלאם, ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין, מנכ"ל העירייה, עידן דוד, סמנכ״לית הון אנושי ומשאבי אנוש, מלכה גרשון, מנהלת אגף קשרי קהילה, אושרה צרויה ימין, מנהלים ועובדים.

מצטיינים בשירות. צילום: אלדד עובדיה

מצטיינים בשירות. צילום: אלדד עובדיה

ראש העיר, תומר גלאם: "עובדי עיריית אשקלון מהווים סמל ומופת למתן שירות מיטבי לתושבי העיר. פעם אחר פעם אנו נוכחים לראות ולשמוע כי העובדים מגדילים ראש ומעניקים שירות יוצא דופן לתושבים בסיטואציות שונות. אנו שואפים כל העת להגדלת שביעות רצונם של התושבים ועושים כל שביכולתנו על מנת לחתור לכך. אני מודה לעובדים שנבחרו על הנכונות, הרצון והמחויבות הן כלפי הרשות והן כלפי התושבים. יישר כוח, עלו והצליחו״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר