הילדים על קברו של בן זיקרי
הילדים על קברו של בן זיקרי

"בזכותו הם בחיים": הילדים שהציל מטביעה עלו לקברו של מיכאל בן זיקרי ז"ל

שנתיים אחרי שהציל את חייהם וטבע למוות, עלו ילדי משפחת אלקרם לקברו של מיכאל בן זיקרי ולאחר מכן הלכו לבקר את המשפחה. "הוא איבד את החיים שלו בשביל הילדים שלי, אני לא אשכח אותו בחיים", אומר אביהם של הילדים

פורסם בתאריך: 7.7.22 16:56

     

"אני לא שוכח אותו, כל הזמן שאני רואה את הילדים שלי אני נזכר בו ישר. בזכותו הם בחיים", כך אומר ג'מיל אלקרם. אתמול הוא עלה עם הילדים שלו לבית הקברות באשקלון ושם הם הניחו פרחים והתייחדו עם זכרו של מיכאל בן זיקרי, האיש שהציל את בני המשפחה ממוות ושילם על כך בחייו.

"באנו לבית הקברות, היה קשה. אמרתי לילדים שלא ישכחו אותו בחיים, אפילו שאני לא נמצא הם יבקרו אותו", אומר ג'מיל, "אני כל הזמן אומר לילדים שאם לא היה מיכאל, אז לא היו בחיים בכלל ולא לשכוח אותו. מי שהציל את החיים שלכם זה הבן אדם הזה".

מיכאל בן זיקרי ז"ל.

מיכאל בן זיקרי ז"ל

אמש, אחרי שיצא מבית הקברות הוא נסע לביתו של שלום, הסבא של הילדים של מיכאל, "אני כל הזמן בקשר איתו והלכתי לבקר אותו עם הילדים, הוא חיבק אותם ודיברנו. זה קשה. הזמנתי אותו לחתונה של אח שלי בחודש שמיני. הם משפחה שלי. גם הם הזמינו אותי לחתונה שלהם".

ג'מיל והילדים בביתו של שלום בריגה, הסבא של ילדיו של מיכאל בן זיקרי

זה קרה לפני שנתיים, כאשר בני משפחת אלקרם יצאו לבלות בחוף זיקים הסמוך לאשקלון. למים נכנסו הילדים עם האמא שלהם ולפתע הם החלו לטבוע. מיכאל בן זיקרי שהיה שם בחוף לא חשב פעמיים ונכנס למים להציל את הילדים והאמא – שלוש פעמים הוא נכנס ויצא, אבל כאשר נכנס בפעם הרביעית הוא כבר לא יצא וטבע במים. מעשה הגבורה שלו עשה הדים בכל רחבי הארץ והוא הפך לסמל ולדמות.

ג'מיל מספר כי מדי פעם הוא מגיע לאשקלון או לזיקים ובכל פעם הוא נכנס לבית הקברות לבקר את הקבר של מיכאל, "כל פעם, אני יושב קצת ויוצא. הילדה שלי כבר לבד יודעת איפה נמצא הקבר שלו, היא רצה לפניי 'הנה מיכאל פה'. אני באתי איתה כמה פעמים לפה וככה היא מכירה".

ג'מיל והילדים בקבר של מיכאל

ג'מיל והילדים בקבר של מיכאל

הילדים מתייחדים עם זכרו של מיכאל ז"ל

הילדים מתייחדים עם זכרו של מיכאל ז"ל

ג'מיל מספר כי דמותו של מיכאל נוכחת אצלם בחיי היום יום, "אני רואה את הילדים משחקים ואני אומר המזל שהם בחיים. זה קשה עד היום, כל יום אני נזכר בו, כל יום שאני נכנס לטלפון שלי אני רואה את תהמונה לו. הוא איבד את החיים שלו בשביל הילדים שלי והשאיר את המשפחה שלו בשביל הילדים שלי, אז אני יכול לשכוח אותו? אני לא אשכח אותו בחיים. זה קשה לי גם עכשיו, אני עם דמעות בעיניים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר