טיקטוק. צילום אילוסטרציה: freepik.com
טיקטוק. צילום אילוסטרציה: freepik.com

בגלל ויכוח על סרטון בטיקטוק: צעיר מאשקלון חתך נער עם סכין

לאחר ששפך דלי מים על נער וצילם זאת, העלה בן פדידה, צעיר מאשקלון, את התיעוד לאפליקציית הטיקטוק. כאשר הנער ביקש למחוק את הסרטון, פדידה, כך על פי כתב האישום, חתך אותו עם תער בחזה

פורסם בתאריך: 27.6.22 11:02

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום באשקלון כתב אישום נגד תושב אשקלון, בן 18, אשר תקף קטין באמצעות תער על רקע בקשתו של הקטין למחוק סרטון מה-TikTok.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד חן עסיס לביא, הנאשם בן פדידה והנער הקטין השתתפו במסיבת יום הולדת, בה שפך פדידה על הנער דלי מלא במים. הקטין
התעצבן על פדידה, אמר לו להתרחק ממנו ורצה לעלות על מונית ולחזור לביתו. אלא שאז, חברו של פדידה פנה אל הקטין ועשה ביניהם סולחה.

כמה ימים לאחר מכן, גילה הנער הקטין כי האירוע צולם וכי פדידה העלה את הסרטון ל-TikTok. הנער התלונן על כך בפני חברו של פדידה והוא הציע כי השניים ייפגשו והם אכן קבעו להיפגש בביתו של הנער. הנער הצטייד לפני המפגש בסכין ודלי מלא במים.

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

פדידה הגיע עם שניים מחבריו לביתו של הנער הקטין, הם התיישבו במרפסת ואז הנער שאל את פדידה אם הוא מתכוון למחוק את הסרטון. פדידה השיב בשלילה ואז התרומם, ניגש אל הנער, הוציא מכיסו סכין תער חד פעמי וחתך את הנער שני חתכים בחזה וחתך נוסף ביד. הנער המדמם בעט בפדידה ששלף מיד סכין, הנער הקטין שלף אף הוא סכין ואז אמר לפדידה וחבריו לצאת מביתו.

הם אכן יצאו מביתו ואז אמו של הנער הבהילה אותו לבית החולים ברזילי שם אובחן כי הוא סובל משני חתכים בבית החזה האחד באורך כ-7 ס"מ והשני באורך כ-4 ס"מ שנתפרו וכן מחתך ביד שמאל באורך 2 ס"מ ובעומק אשר גרם לקרע באחד הגידים. הנער נאלץ להתאשפז ואף לעבור ניתוח בידו.

הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הכניסה לחדר המיון בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

כתב האישום מייחס לפדידה ביצוע עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון המתלונן ואת בטחון הציבור".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר