אחד מכלי הנשק שנתפס על ידי המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עקבה והאזינה בסתר: כך נלכדה חוליית חיסול המזוהה עם דומרני

חמישה עבריינים המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, התארגנו על מנת להוציא לפועל חיסול עבריין בכיר באגון הפשיעה המתחרה. אבל המשטרה ישבה להם "על הזנב", עקבה אחריהם, תיעדה אותם ואף הטמינה ציוד האזנה ברכב שלהם

פורסם בתאריך: 23.6.22 16:41

     

המלחמות בין ארגוני הפשיעה באזור ובעיקר בין הארגון של שלום דומרני והארגון של בני שלמה, מביאים לשורה של ניסיונות חיסול בין הצדדים.

כך קרה שזמן קצר לאחר ניסיון החיסול של יוסי דהן, אחיו של צ'יקו דהן מארגון דומרני, נעצר העבריין דין בן פורת בחשד למעורבות באירוע אך שוחרר בהמשך. כעבור כמה שבועות יצא לפועל ניסיון לחסל את בן פורת, המתגורר ביישוב ניצן, אלא שאנשי ימ"ר לכיש כבר היו בהיכון וידעו על הכוונות הללו.

זירת האירוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת האירוע במושב נהורה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבלשים עקבו אחרי חבורה של עבריינים תושבי האזור, המזוהים עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, שהתגבשו על מנת להוציא לפועל את הפגיעה בבן פורת. הם הלכו אחריהם לכל מקום, צילמו אותם מרחוק וכך גילו היכן הם הסליקו את כלי הנשק שלהם. הבלשים גם הטמינו מכשירי האזנה בתוך רכב גנוב שהיה אמור לשמש, על פי החשד, לביצוע החיסול וכך ידעו במשטרה על כל צעד שלהם.

דין בן פורת. מתוך פייסבוק

היום הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט השלום באשקלון כתב אישום נגד חמשת חברי החולייה, המייחס להם ביצוע עבירות נשק, ירי מנשק חם ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד עידן איבגי, הנאשמים בר בטיטו (25) מאשקלון, אברהם טויזר (23) מאשדוד, אלכס אדינייב (29) מקרית מלאכי, שגיא מדמון (37) משדרות ומשה יאדגרוב (23) מאשקלון, נפגשו ב-27 במאי, ביער עזריקם הסמוך לבאר טוביה, כשהם מצוידים באפודי מגן, כפפות, כל אחד לפי חלקו בסכינים ובגז פלפל, והחזיקו שלא כדין ברובה "קלצ'ניקוב" ואקדח עם מחסניות כדורים תואמות.

בשלב מסוים, ביצעו הנאשמים בשטח, בצוותא, מספר פעמים ירי. לאחר מכן, החביאו הנאשמים את כלי הנשק בשטח ועזבו את המקום ברכב גנוב עם לוחיות זיהוי מזויפות, כשבטיטו שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה, נוהג ברכב.

הם נסעו משם, כאשר על פי החשד הם היו בדרכם ליישוב ניצן. כאשר היו בסמוך ליישוב באר גנים החליטו אנשי ימ"ר לכיש לעצור אותם.  הם חסמו את נתיב נסיעתם, אך הם התנגשו בניידת הסמויה וכך נעצרו.

מעצר החוליה. צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש ברכב הגנוב וכן על גופם של החמישה, נתפסו אפודי מגן, כפפות, גז פלפל, סכין ובנזין. כלי הנשק בהם החזיקו הנאשמים והמחסניות נתפסו סמוך לאחר מכן, בשטח, כשהם ארוזים וחבויים בתוך צינור בטון באדמה.

אחד מכלי הנשק שהיו בידי חברי החולייה. צילום: דוברות המשטרה

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של החזקת נשק ותחמושת, ירי מנשק חם, קבלת רכב גנוב, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ועוד. בנוסף, מיוחסות לבטיטו עבירות של נהיגה ללא רשיון נהיגה וללא פוליסת ביטוח.

הפרקליטות מבקשת לעצור את החמישה, שלכולם עבר פלילי, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים הגיעו לשטח מיוער שם החזיקו שלא כדין בנשק, באביזרים תואמים ובתחמושת, וביצעו ירי בפעילות שנראית כאימון מסוג כזה או אחר, המעלה יסוד סביר לחשש כי הם התכוונו לעשות בכלי הנשק שימוש עתידי, קרוב וממשי לפגיעה בחיי אדם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר