אמית טכנולוגי אשקלון, בית ספר מצטיין. צילום: משרד החינוך
אמית טכנולוגי אשקלון, בית ספר מצטיין. צילום: משרד החינוך

בית לחינוך: תעודת הצטיינות לבית הספר אמית באשקלון

בית הספר הטכנולוגי אמית זכה השבוע בפרס הצטיינות ממשרד החינוך, בעקבות ההצטיינות בשיעור הזכאות לתעודת הסמכה טכנולוגית

פורסם בתאריך: 22.6.22 14:48

     

מנהל החינוך הטכנולוגי ערך השבוע טקס מיוחד במשרד החינוך, שם הכתירו את בתי הספר הטכנולוגיים המצטיינים. בטקס, הוענקה לאיציק אברג'ל מנהל בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, תעודת הערכה לבית הספר, בעקבות ההצטיינות בשיעור הזכאות לתעודת הסמכה טכנולוגית.

93 אחוז מבוגרי אמית טכנולוגי באשקלון נמצאו זכאים בשנת התש"פ להסמכה טכנולוגית, כשהממוצע הארצי היה 65 אחוז בלבד. כך בשנים תשע"ט ותש"פ היה בית הספר בין הבודדים שקבלו שתי תעודות ברצף. תעודת ההסמכה הטכנולוגית מוענקת לבוגר שלמד במגמה טכנולוגית, סיים בהצלחה את לימודיו בכל אחד מ-3 מקצועות המגמה, וכן במקצועות שפת אם, אנגלית ומתמטיקה.

הטקס התקיים בנוכחות אבי גנון, המשנה למנכ"לית משרד החינוך שפתח בברכות וציין את החשיבות הרבה של החינוך הטכנולוגי. ד"ר אהרון שחר, מנהל אגף מגמות הנדסיות מדעיות ויעקב שנבוים, מנהל אגף הסמכות ומגמות מקצועיות שבירכו אף הם את בית הספר המצטיין.

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

זכיה זו מגיעה לאחר שלוש שנים, בהם התלמידים למדו לקראת הסמכה טכנולוגית. מעבר לשיעורים הקבועים במערכת, התלמידים למדו גם במסגרת תגבורים קבוצתיים ופרטניים, ובימי מרתונים לקראת בחינות ההסמכה. לאורך שנות הלימודים, בית הספר השקיע רבות על מנת לטפח את תחושת המסוגלות של התלמידים, האמונה בעצמם וביכולת שלהם להגיע להישגים.

בית הספר השקיע רבות בהקניה ותרגול של מיומנויות לימוד וניהול עצמאי, אשר מהוות את הבסיס לתחושת המסוגלות בלמידה. לכל תלמיד הותאמה תוכנית למידה אישית בהתאם ליכולותיו, לקצב הלמידה שלו ולמטרות שהציב לעצמו, ובנוסף אפשרה תשתיות בית הספר למידה בסגנונות למידה שונים המעניקים לתלמיד בחירה באופן ניהול הלמידה.

איציק אברג'ל, מנהל בית החינוך: "הצטיינות היא לא עניין של מזל, אלא של עמל. התודה והברכה לצוות החינוכי של בית הספר וכמובן לתלמידינו היקרים".

יובל זוזט, ראש מינהל החינוך בעיריית אשקלון ברך את תלמידי אמית טכנולוגי וכלל צוותי ההוראה בבית הספר אשר הביאו אותו להישג מרשים זה. "בית הספר הינו עוגן חשוב במערכת החינוך באשקלון. נמשיך לתמוך בו ככל שידרש כדי להמשיך את מגמת ההצטיינות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר