תומר גלאם
מיליון לכל בניין. גלאם והתושבים בפגישה. צילום: אשר דיין

'שיקום שכונות': העירייה תתקצב שיפוץ שישה בניינים בשכונת שמשון

לקראת תחילת הפרויקט נפגשו התושבים עם נציגי חברת 'עמיגור' ועמדו מקרוב אחר התוכניות. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "התחייבנו לחדש את יוזמת שיקום השכונות באשקלון, וזוהי רק הסנונית הראשונה"

פורסם בתאריך: 26.9.17 01:46

     

העירייה מנסה להחיות את פרויקט 'שיקום שכונות'. בשבוע שעבר נפגשו ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, ומנהל סניף 'עמיגור' באשקלון, יובל אביטבול עם תושבי שכונת 'שמשון' המתגוררים ברחובות 'יוספטל' ו'ז'בוטינסקי'. בפגישה הוצג פרויקט השיקום שיתבצע ברחובות אלו.

בלוק בניין

בניינים ישנים בשכונת שמשון. אילוסטרציה: אורי קריספין

מדובר בפרויקט בעלות של שישה מיליוני שקלים, שיחל לאחר החגים. במהלכו יתבצעו על ידי 'עמיגור' עבודות רחבות היקף לשיקום יסודי של שישה בניינים, כולל פיתוח תשתיות והקמת מרחבים ירוקים. בחישוב פשוט עולה כי כל בניין ישופץ בעלות ממוצעת בסך מיליון ₪.

"התחייבנו לחדש את יוזמת שיקום השכונות באשקלון, ופרויקט ראשון כבר יוצא לדרך בשכונת 'שמשון'. זוהי רק סנונית ראשונה ובהמשך נגיע לכלל השכונות הוותיקות במטרה להשקיע בהן ולאפשר לתושבים איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר, כפי שהם ראויים", אמר ראש העיר בפועל, תומר גלאם.

"לאחר שנים, חזרנו למתכונת של שיקם שכונות, שיפוץ חזות הבניינים וטיפוח הסביבה. ניתן היה לראות את ההערכה שהביעו התושבים נוכח הטיפול והיחס שקיבלו לאחר כל כך הרבה שנים" הוסיף סגן ראש העירייה, יורם שפר "זה פרויקט ראשון מיני רבים באותה מתכונת ובמקביל, נתחיל להיכנס לתחום ההתחדשות העירונית במתחמים גדולים יותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר