השוטרים בזירת השוד
השוטרים בזירת השוד

המוכר האמיץ מאשקלון: נאבק בשודד עם אקדח והבריח אותו

תושב אשקלון בן 19 נאשם שניסה לשדוד את בית העסק הפיצוחיה שבשכונת ברנע באמצעות אקדח שהחזיק בידו. המוכר במקום התעמת איתו ואף הצליח להוריד לו את המסכה מה שהוביל למעצרו ולכתב אישום שהוגש נגדו

פורסם בתאריך: 24.5.22 16:18

     

לפני כשבועיים, בשעת ערב, ישב הבעלים של מינימרקט "הפיצוחיה" שבשדרות ירושלים באשקלון בבית העסק שלו והמתין ללקוחות. סמוך לשעה תשע וחצי בערב הגיע למקום, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו, מתן ביטון תושב אשקלון בן 19, כאשר הוא רעול פנים, לבוש בקפוצ'ון, כשעל ידיו כפפות לבנות והוא אוחז בידו הימנית באקדח עם מחסנית ריקה.

הוא זרק שקית לבנה לעבר בעל המקום שהיה המוכר באותו הזמן, ודרש ממנו להכניס לתוכה את הכסף שיש בקופה. לקוח שהיה במקום בשעת המעשה נמלט מהמקום בשל הפחד. ביטון, כך מתואר בכתב האישום, עבר לצד שליד הקופה והחל להכות את המוכר תוך שאומר לו "קדימה זונה תביא לי את הכסף". המוכר שהיה מבוהל, פתח את הקופה והוציא מספר שטרות, שנפלו לו בשל הלחץ בו היה שרוי.

ביטון אמר לו "תוציא את הכסף", תוך שהוא מכוון לעברו את האקדח ופותח את השקית. המוכר שזו לו כבר השוד השני בתוך זמן קצר גילה תושייה רבה באותו הרגע והבחין כי האקדח אינו מכוון אליו, אלא כלפי מטה, אז הוא דחף מיד את ביטון אל מחוץ לחנות. ביטון בתגובה היכה אותו עם האקדח בראשו ופצע אותו והשניים החלו להתעמת מחוץ לחנות.

האקדח שנפל מידיו

האקדח שנפל מידיו

במהלך העימות נפל כיסוי הפנים ופניו של ביטון נחשפו. ביטון שהבין כי נחשף ניסה להימלט מהמקום, אך המוכר תפס בו ומשך לו בקפוצ'ון וניסה למנוע ממנו להימלט תוך שהוא צועק לעזרה. בשלב הזה נפל האקדח מידיו של ביטון ולאחר מאבק קצר עם המוכר הוא נמלט מהזירה כשהוא מותיר את האקדח על הרצפה.

השוטרים שהגיעו למקום, החלו מיד בחקירת האירוע ובין היתר אספו מצלמות מהמקום. באחת המצלמות של בית העסק "סיטונאות האחים" נראו פניו של ביטון לאחר שהכיסוי נפל מהפנים שלו.

הדבר הביא לאיתורו של ביטון ולמעצרו, אלא שהוא הכחיש כי ביצע את ניסיון השוד. הוא מסר כי באותו הערב הוא היה בכלל בבית הכנסת וכשסיים שב לביתו ברגל. אלא שהמצלמות בבית הכנסת סיפרו סיפור אחר, הוא נראה בהן נראה יוצא מבית הכנסת בשעה 18:21. המצלמות שבקרבת ביתו תיעדו אותו שב הביתה רק בשעה 22:50 כאשר רכב ג'יפ לבן מוריד אותו.

הוא הואשם בעבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות וכן עבירות נשק. לצד כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלכס דרנבוים מפרלקיטות מחוז דרום, הוגשה גם בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

השוטרים בזירת השוד

השוטרים בזירת השוד

פקד יוסי מזרחי, קצין הפשעים בתחנת אשקלון מסר: "כתב האישום החמור הוגש נגד הנאשם בגין עבירות שוד בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק, לאחר שהגיע אל הפיצוצייה בעיר אשקלון, ובעזות מצח תוך כיוון האקדח לעבר בעל המקום, ניסה לשדוד את כספו. בעל העסק שלא נרתע, הצליח להתעמת עם הנאשם, ובכך להוביל לחשיפת פניו עד שנמלט מהמקום כשהוא מותיר אחריו את האקדח יחד עם ממצאים נוספים, שבאמצעותם הצלחנו כבר באותו הלילה להתחקות אחר זהותו ולעצור אותו. עבירות שוד תוך שימוש בנשק, הנן מהחמורות ביותר, והבקשה למעצרו עד לתום ההליכים, תשאיר אותו לזמן ארוך מאחורי סורג ובריח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר