גלאם וד"ר מיזן. צילום: דוברות עיריית אשקלון
גלאם וד"ר מיזן. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"נפעל יחד לקידום הבריאות בעיר": מנהלת מחוז דרום במכבי נפגשה עם רה"ע אשקלון

פורסם בתאריך: 4.3.22 16:11

     

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, אירח השבוע בלשכתו לפגישת עבודה ראשונה את ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, ד"ר רחלי מיזן, שנכנסה לאחרונה לתפקידה, יחד עם מ"מ ראש העירייה סופיה ביילין, הנהלת מחוז הדרום במכבי וממונה תיק הבריאות בעירייה, ד"ר מיכאל שאפירו.

 

הנהלת המחוז ובכללה הנהלת מרחב אשקלון במכבי בהובלתו של יוסף אמשיקשוילי, סקרו בפני ראש העיר את מתווה הפעילות הקיים של קופת החולים בעיר תוך בחינת יצירת שיתופי פעולה נוספים בתחום קידום הבריאות בקהילה. כמו כן, דנו הצדדים בדבר הקמת מרכזים רפואיים עתידיים בעיר והתאמת פריסת השירותים של הקופה בהתאם להתרחבותה של העיר אשקלון וגידולה הדמוגרפי.

"עיריית אשקלון פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מכבי, בשגרה וביתר שאת באתגרים בריאותיים משמעותיים, כמו משבר הקורונה", אמר גלאם, "זאת, במטרה שהתושבות והתושבים שלנו יקבלו את השירותים הטובים והמקצועיים ביותר בתחום בריאות הציבור. אני מברך את ד"ר מיזן על כניסתה לתפקיד החדש ובטוח כי כפי שהוכחנו עד כה שיתוף פעולה פורה ויעיל למען תושבי אשקלון, נמשיך לפעול יחדיו וליצור פרויקטים ומיזמים נוספים לרווחתם ולבריאותם של תושבי העיר אשקלון".

ראשי מכבי בלשכת ראש העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראשי מכבי בלשכת ראש העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"אני מודה לראש העיר ולהנהלת העירייה על האירוח החם ושיתוף הפעולה ארוך שנים שמוביל להתפתחותה של מכבי בעיר", הוסיפה ד"ר מיזן, "אני מברכת על העשייה המשותפת והיוזמות היצירתיות שיזמנו יחדיו בימי שגרה וגם בתקופת הקורונה, לרווחת כלל חברינו ברחבי העיר. נמשיך לפעול יחד בשילוב זרועות לקידום הבריאות בעיר אשקלון שנמצאת בהתפתחות מרשימה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר