קשישה. צילום אילוסטרציה: יפית שקאלו
קשישה. צילום אילוסטרציה: יפית שקאלו

מזעזע: תושב אשקלון נאשם כי התעלל באמו במשך שעות ארוכות במכות וסכינים

כתב אישום מזעזע שהגישה המשטרה חושף כיצד התעלל תושב אשקלון באמו הקשישה בת ה-76, כשהוא פוצע אותה בסכין, מכה אותה במשך שעות וזאת תוך שהוא מאיים להרוג אותה

פורסם בתאריך: 12.1.22 18:30

     

,שלוחת התביעות של משטרת מרחב לכיש הגישה כתב אישום נגד תושב העיר, בן 44, בעבירות של תקיפת זקן, כליאה ועוד עבירות נוספות, זאת לאחר שתקף קשות את אמו בת ה-76.

על פי כתב האישום, ביום רביעי שעבר, בסביבות השעה 2:00 בלילה, בעת שהאם ישנה היא התעוררה בבעתה לקול צעקות רמות שהשמיע בנה. האם הדואגת, הלכה מיד לחדרו לבדוק בשלומו, אלא שהוא בתגובה לכך דחף אותה לכיוון המיטה ובהיותה שוכבת במיטה תפס בשערות ראשה ומשך בחוזקה בעודו מאיים עליה "אני אגמור אותך". הוא לא הרפה והמשיך ונתן לה אגרופים בסנטר ובצלעות וגרם לה לחבלות בפניה.

בשלב הזה הוא מורה לה להישאר במיטה, הלך למרפסת והביא עמו סכין גדולה עם ידית עץ, והכה עמה בקרש המיטה. יצא מהחדר והביא עמו סכין נוספת קטנה יותר. הוא החזיק הסכינים כשהוא אומר לה שהוא יהרוג את נכדיה ואז נטל ציור של כבשים שהיה במקום, חתך עם הסכין את עיני הכבש שבציור ואמר לה "קודם הכבש ואחר כך את".

הסכין שבה השתמש הבן. צילום: דוברות המשטרה

הסכין שבה השתמש הבן. צילום: דוברות המשטרה

הוא התקרב אליה עם הסכינים והחל לחתוך בבשרה בבטנה, בידה וברגלה וגם לחבלות. בשלב הזה הוא הניח את הסכין הגדולה, לקח נעל ספורט והיכה עם הנעל בכל חלקי גופה עד שנגרמו לה שטפי דם.

על מנת למנוע מאמו לקרוא לעזרה, הוא כלא אותה בכך שנטל את הטלפון הנייד שלה, ניתק את כבל האינטרנט בבית ונעל את דלת הבית מבלי להשאיר לה מפתח והלך לנוח בסלון הבית. לאחר שנרדם, קמה האם מהמיטה במטרה לברוח מהבית, אלא שהוא הבחין בכך וזינק לעברה, משך אותה משערות ראשה והורה לה להיכנס למיטה ושם המשיך לתקוף אותה באגרופים ועם נעל.

התקיפה הקשה הזאת, באמצעות אגרופים וחבטות נמשכה עוד כמה שעות שבמהלכן האם מגוננת על פניה בשתי ידיה. רק בשעה 6:00 בבוקר הורה לה הבן לקום מהמיטה להתפלל תפילת שחרית. רק שעה לאחר מכן הוא יצא מהבית והאם ניצלה זאת לחמוק מהבית לחנות סמוכה שם הזעיקה עזרה. היא פונתה לבית החולים כשהיא חבולה ופצועה ודיווח על כך הועבר למשטרה.

במשטרה החלו בחיפושים אחר הבן ורק כעבור 14 שעות הוא נמצא במרפסת דירה ברחוב הטייסים, כשהוא מנופף בסכים לשוטרים ומאיים עליהם כי "כל מי שיבוא אני דוקר אותו". בהמשך הוא גם איים הנאשם על השוטר אנטוני ארונוב כשאמר לו "אני אזיין אותך".

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

הוא מואשם בעבירות של פציעה, תקיפת זקן, איומים וכליאת שווא. לצד כתב האישום הגישה המשטרה בקשה להארכת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בטענה כי הוא מסוכן לציבור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר