הכלבה דנה ולואיזה הנעדרת
הכלבה דנה ולואיזה הנעדרת

"כלבה אלופה": כך הצילה דנה הכלבה את חייה של נעדרת בת 74 מאשקלון

הנעדרת לואיזה דבורקין, אותרה בשטחים הדרומיים של העיר לאחר שנעדרה למעלה מיממה. מי שמצאה אותה היא כלבה של יחידת הכלבנים. "בזכות העבודה המדהימה של דנה הכלבה האלופה", אמרו במשטרה

פורסם בתאריך: 10.1.22 18:14

     

מאז שעות הבוקר של אתמול, כוחות רבים של משטרה חיפשו את הנעדרת לואיזה דבורקין, בת 74 שיצאה מביתה ולא שבה והיה חשש גדול לחייה.

החיפושים נמשכו גם היום על ידי כוחות המשטרה של היחידה האווירית, פרשים, כלבנים, רחפנים, שיטור ימי ובסיוע מתנדבים ויחידות התנדבות נוספות.

לפני שעה קלה, נמצאה דבורקין בשטחים הדרומיים של העיר כשהיא תשושה. מי שמצאה אותה היא הכלבה דנה, שסייעה בחיפושים באמצעות יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) וניווטה בשטח עם כל הכוחות. מדובר ביחידה התנדבותית שעוסקת באיתור נעדרים בין היתר באמצעות כלבים.

איתור הנעדרת בשטח. צילום: יכ"ל

איתור הנעדרת בשטח. צילום: יכ"ל

"אנחנו מאתמול בבוקר בחיפושים אחר נעדרת בסיכון גבוה שהיה חשש ממשי לחייה", סיפר רפ"ק משה שטרית מתחנת משטרת אשקלון, "למעשה כבר מאתמול יחידת הכלבנים היכ"ל, הצטרפה אלינו, כתף אל כתף בפעולות החיפושים. לשמחתנו לפני מספר דקות הנעדרת נמצאה כשהיא בחיים מוטלת בשטח. כל זה, בזכות העבודה המדהימה של דנה הכלבה האלופה ויונתן שהוביל אותה בשטח. בפירוש הצלתם חיים. הצלתם נפש בישראל. דנה כל הכבוד יא אלופה!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר