אזור התעשייה הדרומי. צילום: אחי בנאי
אזור התעשייה הדרומי. צילום: אחי בנאי

מצלמות אבטחה, גדר גבוהה ומחסומים יקיפו בקרוב את אזוה"ת הדרומי באשקלון

הגדר תתנשא לגובה של 3 מטרים ותתפרש לאורך 5 ק"מ בעלות של 3 מיליון שקלים במטרה להגביר את האבטחה והביטחון בקרב העסקים במקום בפרט והתושבים בכלל

פורסם בתאריך: 27.12.21 16:34

     

בימים הקרובים תחל עיריית אשקלון, באמצעות החברה הכלכלית לאשקלון ובמימון משרד התעשייה והכלכלה, בהקמת גדר ביטחון באזור התעשייה הדרומי בעיר. הפרויקט במסגרת החלטת הממשלה שהתקבלה לחיזוק העיר אשקלון. 

הגדר, הראשונה מסוגה בעיר, מוקמת במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי והציבורי, לעבות את מערך האבטחה באזור לטובת בעלי העסקים והמפעלים במקום בפרט ותושבי אשקלון בכלל ולמנוע חדירות ופעילות פלילית או חבלנית.

מצלמת אבטחה. צילום: הראל מעוז משה

הפרויקט נאמד בעלות של שלושה מיליון שקלים וכולל הקמת גדר היקפית בגובה 3 מטרים ולאורך 5 ק"מ במקטע הצפוני של אזור התעשייה הדרומי. לאורך הגדר יוצבו עשרות מצלמות אבטחה במעגל סגור שישדרו למוקד העירוני ולמשטרת ישראל ויספקו תמונת מצב במקום בזמן אמת בשעת חירום. 

כמו כן, על מנת למנוע כניסה ויציאה שלא בדרכים המוסדרות יוצבו מחסומים שיישלטו מרחוק על ידי המוקד העירוני. כך, בשעת חירום או במידה ותתרחש פעילות בלתי חוקית ניתן יהיה לסגור מרחוק ובלחיצת כפתור אחת את המחסומים ולנהל את האירוע במתחם הסגור. 

ראש העירייה, תומר גלאם: "אנחנו חיים במציאות ביטחונית מאתגרת המצריכה מאיתנו פתרונות להגברת תחושת הביטחון האישי והציבורי של תושבי אשקלון. אחד מהם הוא הגדר ההיקפית שאנחנו מקימים באזור התעשייה הדרומי על מנת לעבות את מערך האבטחה במקום ולמנוע אירועים חבלניים עוינים מצד אחד ופעילות בלתי חוקית מהצד השני. זהו אחד מאזורי התעשייה המשמעותיים בעיר המספק תעסוקה לאלפי תושבים ותושבי חוץ וצפוי להתרחב ולגדול עם הקמתם של מפעלים נוספים, ומן הראוי שיזכו למעטפת הגנתית מקיפה ובטוחה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר