גלאם ושקד. צילום: אלדד עובדיה
גלאם ושקד. צילום: אלדד עובדיה

"מתחייבת לחזק את העיר": איילת שקד ביקרה באשקלון

שרת הפנים ביקרה בסוף השבוע באשקלון ונפגשה בין היתר, עם ראש העירייה ואמרה: העיר אשקלון בפריחה אדירה ואני מתחייבת לעשות הכל כדי לאפשר לעיר להתחזק"

פורסם בתאריך: 19.12.21 18:54

     

שרת הפנים איילת שקד (ימינה) הגיעה בסוף השבוע לפגישה מקצועית עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, במהלכה העלה ראש העירייה את צרכי העיר והעירייה, בראשם מיגון העיר אשקלון ומענה לנושא בשכונות הוותיקות.

בפתח הישיבה, בה השתתף גם ח"כ ניר אורבך, הציג גלאם את פערי המיגון בעיר ואת הצרכים הנדרשים לצמצומם במיוחד על רקע המציאות הביטחונית ומיקומה האסטרטגי של העיר. כמו כן, הועלו בפני השרה הצורך בתוכנית לתמרוץ רשויות למתן היתרי בנייה חדשים, מתן תקציבים לפיתוח ארגוני וחדשנות דיגיטלית ונושאים נוספים לקידום העיר אשקלון.

השרה איילת שקד וח"כ ניר אורבך בעיריית אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

השרה איילת שקד וח"כ ניר אורבך בעיריית אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

הפגישה כללה גם סיור בטיילת הצפונית החדשה, שם נכחה השרה לראות מקרוב את ההתפתחות של העיר אשקלון וכן סיור ברחוב ז'בוטינסקי, באחד מהבניינים שספג פגיעה ישירה מירי רקטות לעבר העיר.

בפגישה נכחו סגנית ראש העירייה, מיריי אלטיט; סגן ראש העירייה, אברהם עשור; המשנה לראש העירייה, מישל בוסקילה; חבר המועצה, עמיחי סיבוני; מנכ"ל העירייה, עידן דוד; מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש וגורמי מקצוע נוספים.

"שמחתי לפגוש את ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ראש עיר נחוש ואסרטיבי שמפתח בצורה נפלאה את העיר", מסרה שקד, "סיירנו בשכונות הישנות והחדשות בעיר, השכונות הישנות חייבות ללכת על התחדשות עירונית. לעירייה יש צוות מצויין ועם סיוע נכון שלנו בממשלה, אפשר לעשות כאן מהפכה גדולה. משרד הפנים יעביר עשרות מיליוני שקלים לעיר אשקלון בעיקר בשביל תמרוץ דיור. יש תנופה נרחבת וגדולה, העיר אשקלון בפריחה אדירה ואני מתחייבת לעשות הכל כדי לאפשר לעיר להתחזק. אנחנו נמצאים בהתפרצות של זן האומיקרון, זן מדבק במיוחד, ביקשתי מראש העיר לרתום ולדחוף את התושבים לחסן את ילדיהם".

גלאם ושקד. צילום: אלדד עובדיה

גלאם ושקד. צילום: אלדד עובדיה

גלאם מסר: "אני מודה לשרה על הנכונות לסייע בקידום העיר אשקלון. העיר אשקלון נמצאת בתנופה אדירה של בינוי ופיתוח ואנחנו מוציאים אל הפועל פרויקטים מחוללי מפנה בכל התחומים שימצבו את העיר בשורה הראשונה של הערים המובילות בישראל. לצד זה, אנחנו לא שוכחים את האינטרס החשוב ביותר שלנו למען תושבי העיר – מיגון השכונות הוותיקות והטבות כלכליות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר