עו"ד אייל איזמן, היועמ"ש של עיריית אשקלון
עו"ד אייל איזמן, היועמ"ש של עיריית אשקלון

היועץ המשפטי של עיריית אשקלון התריע על ניגוד עניינים וכעת עלול לשלם במשרתו

בישיבה של ועדת המכרזים טען היועץ המשפטי של העירייה כי לסמנכ"לית העירייה יש ניגוד עניינים מול אחד המועמדים. היא מנגד טענה שאין לה ניגוד עניינים ובמקום התפתחו חילופי דברים והישיבה "פוצצה". גורמים בעירייה טוענים כי כעת יש כוונה לסיים את תפקידו של היועמ"ש. ממשרד הפנים פנו לעירייה בעניין

פורסם בתאריך: 7.12.21 18:31

     

בשבוע שעבר, ביום שני, בשעה 11 התקיימה ישיבה בעניין מכרז לתפקיד מנהל תחום בכיר בלשכה המשפטית של העירייה. הישיבה התקיימה בלשכתה של מ"מ ראש העירייה, סופה ביילין.

בישיבה השתתפו ביילין עצמה; אושרת אפריאט, מנהלת הדרכה והעסקה; עו"ד אייל איזמן, היועץ המשפטי; רו"ח אריאל גמליאל, מבקר העירייה; מלכה גרשון, סמנכ"לית משאבי אנוש וכן עו"ד איריס מדמון, נציגה חיצונית מהלשכה המשפטית באשדוד.

המחלקה המשפטית בעיריית אשקלון. צילום: אלירם משה

המחלקה המשפטית בעיריית אשקלון. צילום: אלירם משה

אלא שלישיבה הזאת, קדמו התראות של היועמ"ש על כך שגרשון נמצאת בניגוד עניינים מול אחד המועמדים, עו"ד אשר אדרי שעובד בלשכה המשפטית. לטענת גורמים המעורים בנושא, גרשון פנתה באופן אישי לגורמים שונים בלשכה המשפטית לרבות היועץ המשפטי עצמו והביעה מורת רוח מתפקודו של העובד עו"ד אדרי בקשר לעניין הנוגע אישית לבן משפחתה של גרשון.

לאור האירוע הזה, הביע איזמן חשש כי גרשון גיבשה דעה מוקדמת על המועמד ולכן היא בניגוד עניינים מולו ואין היא יכולה לשבת בוועדה הדנה במועמדותו לתפקיד.

אלא שלמרות ההודעה המוקדמת, גרשון התייצבה לישיבה של ועדת המכרזים. איזמן דרש כי היא לא תשתתף בישיבה ואף הציעה לה לשלוח נציג אחר מטעמה. גרשון סירבה לצאת בטענה כי אין לה כל ניגוד עניינים עם המועמד. מי שצידד בדבריה של גרשון הוא מבקר העירייה שאף הוא טען כי אין כאן ניגוד עניינים.

מלכה גרשון ועו"ד אייל איזמן

מלכה גרשון ועו"ד אייל איזמן

במהלך חילופי הדברים במקום, הרוחות התלהטו, הקולות התגברו ומבקר העירייה שלא חש בטוב נזקק לקבלת טיפול רפואי. הישיבה, מיותר לציין, "פוצצה" והנוכחים יצאו מהמקום.

גורמים בעירייה מעריכים כעת, כי לאור האירוע ישנה כוונה בעירייה להעביר את היועמ"ש מתפקידו.

ממשרד הפנים נמסר: "עיריית אשקלון הינה רשות איתנה ומשכך העסקת כוח האדם הינה בסמכות וטיפול הרשות המקומית". עם זאת, נמסר עוד כי בעקבות פניית "כאן דרום", פנה משרד הפנים לעיריית אשקלון לקבלת התייחסות לאירוע.

מעיריית אשקלון סירבו להעביר תגובה מפורטת ומסרו רק: "הדיונים בוועדות העירייה הינם פנימיים ואין כל מקום לדון בהם בתקשורת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר