אילוסטרציה: משטרת ישראל

עם מוט ברזל ומאוורר: קצין מתחנת אשקלון מואשם בתקיפה

קצין מודיעין ובילוש מתחנת אשקלון, רפ"ק יהב סימן, מואשם כי תקף אדם שבמהלך פעילות משטרתית, באמצעות מוט ברזל ומאוורר וכן בעט בו

פורסם בתאריך: 18.9.17 10:47

     

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד לינוי בצלאל, הגישה לבית משפט השלום בבאר-שבע כתב אישום נגד יהב סימן, קצין מודיעין ובילוש בתחנת המשטרה באשקלון, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית. כמו כן ממליצה מח"ש להעמיד לדין משמעתי שלושה שוטרים נוספים שהיו עדים לתקיפה ולא דיווחו על כך. התיק נחקר על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים.

מעצר חשוד. אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

על-פי כתב האישום, בפברואר 2017 במסגרת פעילות משטרתית לאיתור אדם החשוד בהתפרצות לבית כנסת, הגיעו שני שוטרים בבגדים אזרחיים לדירה באשקלון. שם, על פי דיווח משטרתי, אמור היה להימצא החשוד בהתפרצות. השוטרים נכנסו לדירה והזדהו בפני שלושה מתלוננים שהיו אותה עת בדירה. זמן מה לאחר מכן התקשר אחד השוטרים לקצין המודיעין והבילוש בתחנת אשקלון, רפ"ק יהב סימן, וביקש לקבל סיוע, ותוך זמן קצר הגיע לדירה הקצין יחד עם שוטר נוסף. עם כניסתו של רפ"ק סימן לדירה, הוא ניגש לאחד המתלוננים וסטר בפניו. הקצין שאל את המתלוננים מי ישן באחד מחדרי הדירה ומשלא נענה, אחז בחולצתו של אחד מהם ולקח אותו לחדר. בתוך החדר החל הנאשם לשאול את המתלונן שאלות בשפה העברית והמתלונן השיב לו כי אינו מבין את השפה.

בתגובה, לקח הקצין מקל מברזל, שהיה מונח בחדר, והכה את המתלונן מספר פעמים ברגליו, בכתפו ובגבו, תוך שהמשיך לשאול אותו שאלות בעברית, ותוך שהמתלונן אמר לו שוב ושוב כי אינו מבין את השפה. רק כאשר אמר המתלונן לקצין, רפ"ק סימן, כי הפריטים שייכים לו, הוא חדל להכות אותו והובילו אל מחוץ לחדר. בצאת המתלונן מהחדר, אחז סימן במאוורר שהיה בדירה והטיח אותו בגבו של המתלונן. כתוצאה מכך נפל המתלונן על הרצפה. אחד השוטרים לקח את המאוורר מידיו של הקצין וזרק אותו הצידה. בעודו שוכב על הרצפה, בעט סימן בבטנו של המתלונן. לאחר זמן מה הגיעו שוטרים נוספים לדירה, אזקו את המתלוננים ולקחו אותם לתחנה.  בעקבות מעשיו של הקצין נגרמו למתלונן חבלות ושפשופים והוא נזקק לטיפול רפואי.

לגבי שלושת השוטרים אשר נכחו בדירה במהלך אירוע התקיפה, המליצה מח"ש להעמידם לדין משמעתי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר