מקיף אמי"ת ב'
מקיף אמי"ת ב'

ביה"ס אמית ב' באשקלון: זוכה פרס החינוך של רשת אמית

לאחר נתוני הבגרות המחמיאים, זכה בית הספר בפרס החינוך הרשתי. גדעון שינדלר, מנהל בית הספר אמר: "אני גאה בצוות המורים שמוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה"

פורסם בתאריך: 14.11.21 17:29

     

בית הספר אמית ב' אשקלון הוא הזוכה השנה בפרס החינוך של רשת אמית. כזכור, על פי נתוני משרד החינוך, אחוז הזכאות לבגרות בבית החינוך אמית ב' אשקלון ממשיך לטפס ועומד כעת על 85% זכאות לבגרות בחורף תשפ"א. מדובר בעלייה נוספת, לאחר שבשנת תש"פ 80% מהתלמידים היו זכאים לתעודת בגרות, לעומת כ- 65% בשנת התשע"ט וכ-50% בשנת תשע"ח. לצד זאת, 35 תלמידים משכבת י"ב שקיבלו תעודת הצטיינות חברתית.

בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי בית החינוך אמית ב' אשקלון נבחר על היותו קהילה חינוכית לומדת המיישמת באופן מיטבי את ערכי הרשת – תורת חיים, מצוינות אקדמית ומחויבות למדינת ישראל ולכלל ישראל. עוד ציינה הוועדה שבקהילה החינוכית של בית החינוך אמית ב' אשקלון נמצאים בתהליך שינוי תרבותי מתמשך הנוגע בהיבטים חינוכיים, ערכיים, רגשיים, פדגוגיים וחברתיים. צוות המורים עובד בשיתוף פעולה יוצא דופן ומייצר תכנית הוליסטית המביאה את כלל המרכיבים לידי ביטוי, ומאפשרת לכל תלמידה להביא לידי ביטוי את יכולותיה.

אודיה ברנשטיין מנהלת קהילת דרום ברשת אמית, גדעון שינדלר מנהל ביה"ס וד"ר אמנון אלדר מנכ"ל הרשת

"אני גאה בצוות המורים שמוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחה", אמר גדעון שינדלר, מנהל בית הספר.

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון הוסיף: "החינוך באשקלון נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. זהו העתיד שלנו ואנו משקיעים בו רבות. אני גאה בבית החינוך אמית ב' אשקלון על טיפוח מצוינות, ערכיות והישגים ומברך אותם על הזכייה בפרס".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "העבודה החינוכית שנעשית בבית החינוך אמית ב' אשקלון, באה לידי ביטוי גם בהצלחות החינוכיות, הערכיות והלימודיות שבבית הספר וגם בקידום החדשנות הפדגוגית באופן יוצא מן הכלל. כל הכבוד לצוות ולמנהל על העשייה".

ראש מינהל החינוך, יובל זוזט: "אני מברך את מנהל בית הספר, צוות בית בית הספר ועובדי המינהלה על ההישג המרשים אשר משקף את התקדמות מערכת החינוך בעיר ומאחל להם המשך עשייה חינוכית משמעותית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר