ועקנין עם הסבא, האב והתינוקת. צילום: ידידים
ועקנין עם הסבא, האב והתינוקת. צילום: ידידים

אשקלון: תינוקת בת שנה וחצי ננעלה ברכב

תינוקת כבת שנה וחצי ננעלה בשגגה ברכב, לאחר שנעלה את עצמה וזרקה את המפתחות. בארגון ידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח" ולא לתת לילדים להחזיק את המפתחות

פורסם בתאריך: 13.10.21 18:57

     

היום בשעה 16:31 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבה ברחוב ש"י עגנון באשקלון.

ליאור ועקנין, מנהל סניף אשקלון, קיבל טלפון מחבר שהיה במקום, פתח קריאה במוקד ויצא מיד לכתובת. רגע לפני שהסב ניפץ את השמשה עם פטיש, חילץ אותה ועקנין בשלום באמצעות הציוד שברשותו וללא גרימת כל נזק לרכב.

"הייתי באמצע מנוחת צהריים כשהטלפון צלצל. על הקו היה חבר שסיפר לי על תינוקת נעולה ברכב", סיפר ועקנין, "פתחתי מיד קריאה במוקד ידידים ויצאתי למקום. מתברר שהסבא נתן את מפתחות הרכב לילדה והיא נעלה את עצמה והשליכה את המפתח בין הדלת לכיסא. הסבא כבר הביא פטיש כדי לשבור חלון אבל ביקשתי ממנו שימתין. התחלתי בפעולות חילוץ כשאליי מצטרף גם האבא, מנעולן במקצועו. יחד בכוחות משותפים הצלחנו לפתוח את הדלת בצורה נקייה ובטוחה ולחלץ את הילדה בשלום".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את המפתח ושלא לתת אותו בידי הילדים. במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר