אבי אלבז ז"ל

"איש של נתינה": הלך לעולמו איש החסד האשקלוני אבי אלבז ז"ל

אלבז שהתנדב במשך שנים ארוכות בעמותות המסייעות לחולים, נאבק במחלה קשה והיום הלך לעולמו. "ההתנדבות ממלאת את היום וגורמת לי סיפוק רב", כתב אלבז בעבר

פורסם בתאריך: 20.9.21 15:24

     

לאחר מאבק ארוך במחלה קשה, היום הלך לעולמו אבי אלבז אשר ידוע באשקלון כאיש של חסד שכל ימיו התנדב בעמותות שונות בעיר. הלווייתו מתקיימת ברגעים אלה.

"בצער רב, ביגון קודר ובלב שבור אני מודיעה על פטירתו של בעלי אהובי מהמחלה הקשה אברהם אלבז ז"ל. ה' נתן ה' לקח יהי שם ה' מבורך לעולם ועד", כתבה אשתו בפייסבוק.

אלבז, בן 53, נשוי ואב לשלושה ילדים, כבר חלה בסרטן בעבר, כאשר היה נער בן 16, והחלים ממנו אך הרופאים נאלצו אז לקטוע את רגלו השמאלית. הוא סיפר בעבר כי בתקופה שבה חלה היה לו קושי גדול להשיג ציוד רפואי ולכן התנדב בעמותת "קו לחיים" המסייעת לחולי סרטן ובני משפחותיהם.

במשך שנים ארוכות הוא התנדב בעמותת "קו לחיים" ואף היה מנהל העמותה במחוז דרום. "אבי שירת שנים רבות בעמותה כמנהל סניף דרום. אבי, נעים הליכות איש של חסד נתינה ואהבת אדם יחסר לכולנו", כתבו בעמותה.

לאחר מכן, התנדב אלבז במשך שנים באגודת "נר דוד אבי" העוסקת רבות במגוון שירותי סעד ורפואה הכוללים: השאלת ציוד רפואי, עזרה לחולים, נכים ובעלי מוגבלויות. אלבז ז"ל כתב על כך באתר העמותה: "ההתנדבות באגודה ממלאת את היום וגורמת לי סיפוק רב שכן אני הרגשתי וחוויתי על בשרי את הצרכים אליהם זקוקים הנכים ובעלי המוגבלויות".


מנכ"ל האגודה, שמעון לוגסי כתב עליו: "אברהם היקר באדם, חברי בנפש, מי שצועד איתי יד ביד קרוב לשלושה עשורים, שברת את ליבי. הלכת בערב חג שהכי אהוב עליי, יום אחר יום ההולדת שלך, התקשרתי אתמול כדי לאחל לך מזל טוב משלא ענית לי ולא חזרת אליי, הבנתי את השעה. אני לא אספיד אותך בבית עלמין, לא, אני לא מסוגל, לא יכול. אך עם סיום החג אקדיש לך שעות ואספר בחוצות אשקלון מי אתה היית. אח יקר תנוח בשלום על משכבך, סבלת מאוד, סבלת בשביל אחרים, אך לא הפסקת לחייך, לעולם לא אשכח לך את מה שהיית עבורי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר