בקנאביס שנמצא בדירה
בקנאביס שנמצא בדירה

צעיר מאשקלון נאשם בהחזקת מעבדת סמים בברנע ויבלה את יום כיפור בתא המעצר

בדירה התמימה למראה בשכונת ברנע, מצאו השוטרים סמים כמעט בכל פינה שבה חיפשו. הצעיר שהחזיק בדירה נעצר וביקש מהשופטת כי יכניסו לו סיגריות לתא המעצר. תגובת השופטת הייתה מפתיעה

פורסם בתאריך: 15.9.21 11:10

     

במסגרת פעילות משטרתית של תחנת אשקלון, פשטו השוטרים לאחרונה על דירה ברחוב אבא אחימאיר בשכונת ברנע באשקלון. בדירה גילו השוטרים מעבדת סמים לא קטנה.

לפני יומיים הגישה חטיבת התביעות של מרחב לכיש, כתב האישום נגד תושב אשקלון בן 24, ולפיו הוא שכר דירה ברחוב אבא אחימאיר, אבל בדירה הוא גידל סמים.

מתחם הבניינים ברחוב אבא אחימאיר. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

מתחם הבניינים ברחוב אבא אחימאיר. צילום: מתוך גוגל סטריטוויו

כשהשוטרים נכנסו לדירה הם מצאו בה את הנאשם ובתו זוגו. הם החלו לחפש את הסמים בדירה וזאת לא הייתה עבודה קשה, בכל פינה בבית היו סמים.

במטבח הם מצאו שקיות ורודות של "רמי לוי", אבל בהם לא היו מוצרים מהסופר אלא קנאביס במשקל של למעלה מחצי ק"ג. לידם שקית לבנה של "שניצל בוארון" ובה 430 גרם של קנאביס.

גם בחדר שירות מצאו השוטרים קנאביס בתוך קערה ובתוך שקית במשקל של למעלה משני ק"ג. בסלון בתוך קופסת פלסטיק נמצאו עוד 430 גרם של קנאביס.

גם חיפוש על גופו של הצעיר גילה עוד סמים. אבל את האוצר הגדול גילו השוטרים באחד החדרים שם נמצאה המעבדה לגידול הסמים עם 177 שתילים של קנאביס. לצידם היה הציוד הבא: מערכת פנסי חימום, מזגנים, מאוררים, מד לחות, נייר כסף אשר כיסה את קירות החדר, מפוח בתקרה, ושנאי חשמל אשר חובר לקיר, מיכל מים, דף הוראות לדישון, בקבוקים של חומרי דישון, דליים בצבע שחור וסרטים דביקים בצבע כסף.

מעבדת הסמים שנמצאה באחד החדרים

מעבדת הסמים שנמצאה באחד החדרים

הצעיר הואשם בעבירות של החזקת סמים, גידול והכנת סמים והחזקת כלים לגידול סמים.

לצד כתב האישום הגישה המשטרה בקשה למעצרו של הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. סנגרו ביקש לדחות את הדיון עד שיצלם את חומר החקירה, אלא לאור הקירבה ליום הכיפורים והחגים והעומס הכללי בבתי המשפט הוחלט כי הדיון הבא יתקיים ב-22 לחודש.

הצעיר שהבין כי הוא יישאר לא מעט זמן במעצר ביקש מהשופטת דורית בונדה כי תורה לשב"ס לאשר לו הכנסת סיגריות. השופטת בונדה הפתיעה בתשובה וכתבה: "שעה שמשרד הבריאות קבע כי עישון סיגריות מזיק לבריאות ואף ישנן מחקרים המלמדים כי עישון סיגריות גורם לסרטן הריאות. לא מצאתי לנכון להורות באופן פוזיטיבי על הכנסת סיגריות לעצור".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר