חולה קורונה מובא למרכז הרפואי ברזילי. צילום: אלירם משה
חולה קורונה מובא למרכז הרפואי ברזילי. צילום: אלירם משה

ביומיים האחרונים: שלושה תושבי אשקלון נפטרו בעקבות הקורונה

למרות ההתייצבות וההקלה בנתוני הקורונה באשקלון, הקורונה עדיין כאן והמגפה ממשיכה להכות בעיר ורק בשתי היממות האחרונות הלכו לעולמם שלושה תושבי העיר

פורסם בתאריך: 13.9.21 09:37

     

אשקלון אמנם יורדת במדד הרמזור, אבל ישנם עדין חולים קשים ומאושפזים ויש מי שגם לא שורדים את הנגיף. רק בשתי היממות האחרונות הלכו לעולמם שלושה תושבי אשקלון שהיו מאושפזים במחלקת הקורונה של המרכז הרפואי ברזילי.

מדובר בתושבת אשקלון בת 93 וכן תושב אשקלון בן 92 שניהם סבלו ממחלות רקע ולא הייתה מחוסנים כנגד הנגיף. וכן תושבת אשקלון בת 94, עם מחלות רקע שכן הייתה מחוסנת. "אנו משתתפים בצער המשפחות", נמסר מברזילי.

נכון להיום ישנם באשקלון 1,394 תושבים המוגדרים "חולים פעילים", 972 מהם חולים חדשים שנוספו רק בשבעת הימים אחרונים. שיעור הבדיקות החיוביות עדיין גבוה ועומד על 7.1% מתוך 13,827 בדיקות בשבוע האחרון.

במדד הרמזור ישנה התייצבות על הצבע הכתום, כבר עשרה ימים שאשקלון כתומה והניקוד היום הוא 6.8 לאחר מספר ימים של ירידות.

במחלקת הקורונה של ברזילי מאושפזים 61 חולים, רק 12 מהם מחוסנים, בהם: 4 במצב קריטי (מונשמים), 41 במצב קשה, 3 במצב בינוני, 7 במצב קל ו-6 עדיין בתהליכי קליטה.

רוצים להיבדק לקורונה? מועדי בדיקות קורונה PCR באולם הספורט במקיף ב': ימים ראשון-שלישי בין השעות 08:00-16:00; יום רביעי, ערב יום כיפור, בין השעות 08:00-12:00; יום שישי בין השעות 08:00-15:00. ללא צורך בהפניה או בהרשמה מראש.

בדיקת קורונה. צילום: אלדד עובדיה

בדיקת קורונה. צילום: אלדד עובדיה

בדיקות מהירות (אנטיגן) לצורך הצגת תו ירוק: יתקיימו באשכול פיס בימים שני ושלישי בין השעות 15:00-21:00. כמו כן במתחם מד"א במרינה ובגלובוס ובביקור רופא.

"עיריית אשקלון וראש העיר קוראים לתושבים להתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו"ל. זכרו, בכל מצב של פיתוח תסמינים יש לגשת מיד ולהיבדק על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר