משה פוקס ז"ל
משה פוקס ז"ל

"אדם משכמו ומעלה": הלך לעולמו משה פוקס מוותיקי עובדי עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 12.9.21 10:47

     

משה פוקס מהוותיקים שבעובדי עיריית אשקלון, הלך אמש לעולמו במרכז הרפואי ברזילי שם היה מאושפז.

פוקס, בן 69 במותו, עבד בעירייה למעלה מ-40 שנה במהלכן שימש כמנהל מחלקת השבחה ומנהל הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. בעירייה אומרים כי פוקס היה דמות מרכזית ומוכרת במינהל הנדסה, הפגין בקיאות וידע רבים וניהל ביד רמה את הוועדה המקומית תוך שמירה על האינטרסים הציבוריים והעירוניים כאחד.

"אמש קיבלנו בשורה קשה על פטירתו של חברנו לעבודה, משה פוקס ז"ל", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "מי שהכיר את משה יכול להעיד כי במשך עשרות השנים בהן עבד בעירייה, המקצועיות, היושרה והמסירות היו נר לרגליו. אני, באופן אישי, יכול להעיד על היותו חבר יקר, אדם משכמו ומעלה, איש עם ידע וניסיון עצומים שתמיד ראה את טובת העיר לנגד עיניו. הוא תמיד היה שם, נוכח, מסייע ועם סבר פנים נעימות ומחייכות. משה יחסר לנו מאוד. לבי עם משפחתו היקרה בימים קשים אלו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

משה פוקס ותומר גלאם. צילום: סיון מטודי

משה פוקס ותומר גלאם. צילום: סיון מטודי

סגנית ראש העיר הממונה על מינהל הנדסה, מיריי אלטיט: "אנחנו נפרדים בכאב גדול מאחד מעובדיה הוותיקים והמוערכים של עיריית אשקלון, משה פוקס היה אדם יקר, חבר לעבודה ואיש משפחה והאבדה הפתאומית שלו קשה מנשוא עבור כולנו. זכיתי לעבוד עמו באופן שוטף וללמוד ממנו. כמות הידע שלו, האחריות, הניסיון שצבר והמקצועיות שלו היו מרתקות ומעוררות השראה. משתתפת בצער המשפחה ומקווה בכל לבי שלא ידעו עוד דאבה. זכרונו של משה יהיה עמנו תמיד. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של פוקס תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין בגבעת ציון. המשפחה יושבת שבעה ברחוב כוכב הים 22, אשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר