ראש העירייה וראשי האגפים בזום, היום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ממיטתו במחלקת הקורונה, מנהל ראש עיריית אשקלון את פתיחת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 29.8.21 19:38

     

מצבו של ראש העירייה, תומר גלאם, שנדבק בקורונה – טוב ויציב, כך עדכן היום מנהל בית החולים ברזילי, פרופ' חזי לוי.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר התברר כי גלאם נדבק בקורונה. אלא שכעבור מספר ימים, הוא אושפז במחלקת הקורונה, "ראש העיר הגיע כשהוא מאומת במחלת קורונה, הוא טופל בהתאם למצבו ונעזר במתן חמצן", עדכן פרופ' לוי היום.

פרופ' לוי היום בטקס הרמת כוסית בברזילי

בתוך כך, גלאם ניהל היום באמצעות הזום את ישיבת ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים מבית החולים ברזילי בו הוא מאושפז מאז יום חמישי האחרון.

גלאם עמד מקרוב אחר כלל הנושאים הרלוונטיים לפתיחתה של השנה, בהם השלמת העבודות על שיפוץ ושדרוג עשרות מוסדות החינוך, הצבת שלטי הסברה אודות הנחיות הקורונה, בטיחות ונגישות, ניקיון מוסדות חינוך ועוד.

במסגרת ההיערכות, ביום רביעי הקרוב, 01.09.21, ייפתח חמ"ל העירייה בו יקחו חלק נציגים מכל המכלולים, בהם חינוך, ביטחון ותשתיות, על מנת לטפל בזמן אמת במידה ויעלו פניות מהשטח.

ראש העירייה הודה למנהלי האגפים על עבודתם בכלל, ובחודשים האחרונים בפרט, אשר תגיע לשיאה עם פתיחת השנה. "שנת הלימודים תיכף נפתחת וגם מבית החולים, בו אני מאושפז, ניהלתי בזום את ישיבת ההיערכות לפתיחת השנה, יחד עם כל מנהלי האגפים בעירייה, על מנת לוודא שהשנה נפתחת על הצד הטוב ביותר לעשרות אלפי התלמידים המתוקים שלנו בגני הילדים ובבתי הספר. מבטיח לכם שאנחנו עושים הכל כדי שבראשון לספטמבר נפתח את השנה בבטיחות, בבריאות ובהצלחה", אמר ראש העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר