תומר גלאם, פאני לוי ודמקה סולומון
תומר גלאם, פאני לוי ודמקה סולומון

חברי סיעתו של איתמר שמעוני הצטרפו לקואליציה; אפי מור: "זאת טעות"

שניים מהחברים בסיעת "אשקלון תנצח" בראשות איתמר שמעוני הצטרפו היום לקואליציה בראשות תומר גלאם, "מתוך אמונה בדרך ובחזון". ראש הסיעה שלהם, אפי מור הביע מורת רוח מהמהלך שלהם

פורסם בתאריך: 25.8.21 17:40

     

בבחירות האחרונות לראשות העירייה, התמודדו כמעט ראש בראש איתמר שמעוני ותומר גלאם שכזכור ניצח ב-202 קולות בלבד.

הרבה דם רע היה במערכת הבחירות הזאת, כאשר שמעוני ניסה בכל כוחו וכמעט הצליח להביס את גלאם, אך למרות ההפסד שלו הוא הצליח להיכנס למועצת העיר עם שלושה מושבים תחת רשימת "אשקלון תנצח". זה היה שמעוני עצמו, השני היה אייל אביטל והשלישי אפי מור.

דמקה סולומון, אפי מור, איתמר שמעוני, פאני לוי ואייל אביטל

הרשימה המקורית מהבחירות: דמקה סולומון, אפי מור, איתמר שמעוני, פאני לוי ואייל אביטל

בינתיים אביטל פרש ממועצת העיר, מה שהכניס את מספר 4 ברשימה, פאני לוי למועצת העיר. לאחר מכן, עם הרשעתו של שמעוני בפלילים, נכנס מספר 5 ברשימה, דמקה סולומון למועצת העיר.

אלא שהיום חתמו שניים חברי המועצה פאני לוי ודמקה סולומון על הסכם קואליציוני והצטרפו לקואליציה בראשותו של תומר גלאם. כעת נותרו באופוזיציה רק שלושה חברי מועצה: אפי מור, רמי סופר ואיתי סהר.

חברי המועצה, פאני לוי ודמקה סולומון הסבירו מדוע עשו את הצעד הזה ומסרו כי "איש ציבור תמיד שואף להיות בעמדה טובה שבה יתאפשר לו לעשות למען הציבור ששלח אותו ובחר בו, כך גם אנחנו, מבקשים לשפר עמדה למען אלו שתמכו בנו כחברי מועצת העיר. מתוך האמונה בדרך ובחזון ומתוך האמון שאנו רוחשים לראש העיר תומר גלאם ולאחר סיכומים עמו לקידום נושאים שחשובים לרווחת הציבור, אנחנו מצטרפים להצלחה ולקואליציה במועצת העיר ונפעל במלוא העוצמה למימוש הנושאים כדי להביא אותם לכדי ביצוע. אנחנו שמחים על הזכות שניתנת לנו כעת ואנו מתכוונים למצות את האחריות שנמסרה לידינו עד תום. בהצלחה לראש העיר לכל חברי הקואליציה ולעיר אשקלון".

אפי מור. צילום: אורי קריספין

מאוכזב. אפי מור. צילום: אורי קריספין

ראש הסיעה שלהם כיום, הוא אפי מור והוא מסר בתגובה כי הוא מתנגד למהלך הזה, "הם התייעצו איתי על כך", אמר מור, "הסברתי להם שזאת טעות. אבל הם החליטו וזאת בעיה שלהם. כל אחד עושה את מה שהוא חושב לנכון, אבל אותי זה מאוד מאכזב".

ראש העירייה, תומר גלאם בירך על הצטרפותם של השניים לקואליציה שלו ואמר כי הוא רואה בכך "הבעת אמון לדרך, לחזון ולעשייה חסרת התקדים שלנו בעיר בשלוש השנים האחרונות. יחד, נמשיך לפעול למען מגוון האוכלוסיות באשקלון, בכל תחומי החיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר