אתאל בפעולה פורץ לחנות רהיטים
אתאל בפעולה פורץ לחנות רהיטים

תעלומה: פרץ לשורה של בתי עסק באשקלון – בלי להותיר סימן

ויקטור אתאל הוא אחד הפורצים העסוקים בעיר אשקלון, יש באמתחתו כבר 52 הרשעות בעבירות שונות וכעת הוגש נגדו כתב אישום על 7 מקרי פריצה וגניבה. אלא שהפעם במשטרה לא הצליחו לפענח איך הוא פרץ מבלי להותיר סימני פריצה?

פורסם בתאריך: 16.8.21 20:19

     

בתחנת המשטרה באשקלון כבר מכירים היטב את העבריין ויקטור אתאל, עשרות פעמים הוא ביקר בתחנה, נחקר עבירות שונות, בעיקר עבירות רכוש. זה נגמר לרוב בכתבי אישום והרשעות. כמה? לא פחות מ-52.

אתאל, בן 51 נעצר לאחרונה שוב, לאחר שעל פי החשד פרץ לשורה של משרדים ובתי עסק. חלק מהפריצות הללו הוא עשה מבלי להותיר סימני פריצה. לאחר שהמשטרה בחנה את סרטוני מצלמות האבטחה היא הבינה שהוא מחזיק במפתחות מותאמים. מהיכן הוא השיג כאלה? לא ידוע. הוא נשאל על כך, ולא השיב ובכלל הכחיש כי הוא פרץ למקומות הללו, למרות הסרטונים הברורים.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו לאחרונה, על ידי שלוחת התביעות של מרחב לכיש, ובו שורה של אישומים, בתוך יומיים בחודש יולי הוא פרץ וגנב מ-7 מקומות שונים.

אתאל בפעולה

אתאל בפעולה

את יום שישי 09.7.2021 הוא התחיל במרכז הרפואי ברזילי. הוא הגיע לשם בשעה 08:10, הבחין באופניים חשמליים של אחד העובדים, גנב אותם ועזב את המקום. שווי האופניים אגב, 2500 ש"ח.

כמה שעות לאחר מכן הוא פרץ באמצעות מפתח מותאם למשרד ברחוב יריחו 5 באשקלון, משם הוא גנב מחשב נייד בצבע סגול, עוד קצת ציוד ויצא מהמשרד.

את יום שבת הוא התחיל עם פריצה למשרד תיווך שליד המשביר בשכונת מגדל, גם לשם הוא פרץ ונכנס מבלי להותיר סימני פריצה. הוא גנב משם מחשב נייד ויצא מהמקום.

הוא המשיך משם למשרד עורכי דין באזור המדרחוב, התעסק מעט עם דלת המשרד ומצא את עצמו בפנים. לרוע מזלו הוא לא מצא שם דבר מה בעל ערך ויצא מהמקום. כך גם במשרד תיווך נוסף באזור המדרחוב.

צפו באתאל בפעולה:


משם הוא המשיך למשרד נוסף שגם אליו הוא פרץ באמצעות מפתח מותאם. הוא חיטט במגירות המשרד, גנב צ'קים בשווי של כ-20 אלף ש"ח, מטען, רמקול שם אותם בשקית ויצא מהמקום.

משם הוא חזר לחנות רהיטים באזור מגדל, הוא פרץ לשם באמצעות מפתח מותאם, נכנס פנימה, יצא ושוב חזר וגנב משם מזגן נייד.

חשוב לציין כי נעשתה פה פעילות מיוחדת מצד יחידת הזירה הטכנולוגית המשטרתית. במשטרה מציינים כי בכל יום מוגשים תלונות רבות על פריצות וכדי לחבר את כולם לפורץ אחד, יש לאסוף ראיות רבות כנגדו ומצלמות מכל הזירות ולבודד את הסרטונים שבהם מופיע אותו הפורץ. רק בדרך הזאת ניתן לבנות תיק מרובה אישומים נגד פורץ אחד.

ואסור לשכוח את קורבנות העבירה, "זאת פגיעה רצינית בנפגעי עבירה" אומרת עו"ד פקד אורית מרקוביץ', ראש משרד חקירות אשקלון, "הם לא יכולים להמשיך לעבוד כרגיל כי נגנבו פרטי רכוש כמו מחשבים ומזגנים. הוא פשוט פגע בשגרת החיים של קורבנות בעבירה שרק רצו לפרנס את עצמם. המסוכנות של החשוד זעקה והיחידה החוקרת ביצעה פעולות רבות של חקירה על מנת להגיע בסופו של יום להגשת כתב אישום נגדו ולצדה בקשה למעצר עד תום ההליכים".

עו"ד אורית מרקוביץ', מפקח

עו"ד אורית מרקוביץ', פקד

אז נכון לעכשיו אתאל במעצר ובעלי המשרדים באשקלון מוגנים לפחות מפניו. אבל יחד עם זאת, מרקוביץ' מבקשת להתריע בפני בעלי עסקים, משרדים ובכלל, "אנחנו פונים לציבור, בפרט לבעלי עסקים, שיקפידו על הנעילה של העסקים שלהם במפתח ייחודי שאין גישה אליו לאנשים זרים. אם יש אמצעי מיגון להפעיל, בין אם מדובר באזעקה או חברות אבטחה, או מצלמות", אומרת מרקוביץ'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר