עובדי חברת החשמל בביצוע עבודות תחזוקה. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
עובדי חברת החשמל בביצוע עבודות תחזוקה. צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

הפסקות החשמל בברנע: בחברת החשמל איתרו את התקלה

לאחר שבוע של הפסקות חשמל ממושכות בשכונת ברנע, בחברת חשמל אומרים כי איתרו את התקלה ופועלים לתקנה. התקלקל לכם מכשיר חשמלי בשל הפסקות החשמל? יש אפשרות לקבל פיצוי

פורסם בתאריך: 10.8.21 10:25

     

בשבע האחרון התרחשו מספר הפסקות חשמל בשכונת ברנע באשקלון. תושבי השכונה סבלו מהפסקות תכופות וממושכות, כאשר אחת מהן התרחשה ביום שישי בצהריים, כאשר תושבים רבים מתכוננים לשבת.

"ערב שבת אלפי תושבי ברנע מנותקים מחשמל ועוד", כתב אדי ישראל, תושב ברנע "אחרי עשרות מכשירים שנשרפו מהפסקות חשמל בשעות האחרונות,  צפי תיקון תקלה עד 20:30. (רצוי להוציא מכשירים מהחשמל שלא ישרפו מי שנהרס מכשיר שיגיש תלונה ל-103 ביום ראשון)".

הפסקת חשמל. צילום ארכיון: מוטי מילרוד

הפסקת חשמל. צילום ארכיון: מוטי מילרוד

התקלה האחרונה התרחשה אתמול בערב, כאשר שורה ארוכה של רחובות כמו אריה בן אליעזר, ביכורי ענבים, אלי סיני, בר כוכבא ועוד נותקו מחשמל.

מלבד עוגמת הנפש, והתקלות למכשירי החשמל, העובדה שמדובר בשכונה מרובה בבניינים גבוהים שבהם המים מגיעים לקומות הגבוהות עם משאבות, גרמה לכך שגם מים לא היו בברזים ובחדרי המקלחת בבתים.

בחברת החשמל אומרים כי בשל התקלות המרובות יצאו מספר צוותי עבודה לסרוק את קווי החשמל המזינים את השכונה וכי הם איתרו את הסיבה להפרעה וכן "נבנתה תכנית אופרטיבית לטיפול בתקלות באופן מידי".

עוד נמסר מחברת החשמל כי כבר היום "יצאו שלושה צוותים לתיקון מספר ליקויים ברשת ובמקביל חברת החשמל מקדמת בניית קו מקשר, לשיפור אמינות אספקת החשמל בשכונה. אנו מתנצלים על האירועים האחרונים ופועלים מידית לשיפור ותיקון הרשת על מנת למנוע הישנות המקרים".

מכשיר חשמל נהרס? יש למי לפנות

תושב אשקלון פנה ליו"ר רשות ההסתדרות לצרכנות מאשקלון והדרום, איציק נפש וסיפר לו כי המזגן בביתו התקלקל בעקבות הפסקות חשמל של חברת החשמל.

איציק נפש. צילום: סיון מטודי

איציק נפש. צילום: סיון מטודי

לאחר דין ודברים הגיש נפש תביעה לבית משפט השלום באשקלון כנגד חברת החשמל. לפני מספר חודשים, במסגרת משא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט, קיבל התובע סכום של 4,000 ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר