מוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי
מוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי

החלה ההרשמה לצהרונים: מוקד מידע חדש הוקם לשיפור השירות

במוקד המידע החדש שהקימה החברה העירונית בהיכל הספורט נמצאים בכל רגע נתון שמונה נציגי שירות במטרה לצמצם את זמני ההמתנה

פורסם בתאריך: 9.8.21 13:31

     

לרגל פתיחת ההרשמה לצהרונים סייר ראש העירייה, תומר גלאם, במוקד המידע החדש של החברה העירונית. אל הסיור התלוותה מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח.

מוקד המידע החדש הוקם כהיערכות לתקופת ההרשמה ועל מנת להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר להורים. המוקד כולל שירות שיחה חוזרת לצד מענה בנכסים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ, דואר אלקטרוני, פייסבוק).

מוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי

מצליח וגלאם במוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי

לצורך הפעלת המוקד גויסו 18 מוקדנים, כאשר בכל זמן נתון מזמני המענה, שמונה מהם יבצעו מענה לשיחות, כל זאת במטרה לצמצם את זמני ההמתנה. המוקדנים עברו הדרכה והכשרה והם ערוכים ומוכנים לקליטת מספר רב של שיחות, בו זמנית, במידת הצורך.

נזכיר כי השנה, בהתאם לתפיסה החינוכית והחברתית של ראש העיר, סבסדה העירייה את הצהרונים עד למחיר הזול ביותר שהיה בעיר ומהזולים בישראל והוא עומד על 275 שקלים לחודש לילדי הגנים ועד לכיתות ב'. הצהרונים כוללים פעילות העשרתית עד השעה 17:00, ארוחת צהריים חמה ומזינה שתלווה על ידי תזונאית ושני חוגים איכותיים ו-12 ימי קייטנה. ההנחה נמשכת גם עבור אח שני בגני הילדים והמחיר יעמוד על 205 שקלים בלבד. בנוסף, המחיר הופחת גם בכיתות ג'-ו' והינו 500 שקלים בלבד.

שימו לב, ההרשמה תימשך עד לתאריך 26.08.21 בחצות באתר החברה העירונית.

רישום פרונטלי יתאפשר מיום שני, 09.08.21 ועד 18.08.21 בין השעות 09:00 עד 18:00 במוקד הגביה של החברה העירונית בהיכל הספורט בתיאום תור מראש באתר החברה העירונית. מוקד הגביה חודש והוא יופעל באמצעות מערכת זימון תורים מתקדמת ויכלול גם שתי עמדות נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים.

מוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי

מוקד המידע החדש. צילום: סיון מטודי

"השירות לתושב הוא חוד החנית בכל תחום וככזה, אנחנו פועלים כל העת לשפר, לשדרג ולהרחיב אותו", מסר גלאם, "לצד המחיר חסר התקדים והאיכות הבלתי מתפשרת של הצהרונים, אנחנו נותנים מענה גם לשירות שיקבלו ההורים, הם באמצעים הדיגיטליים והן באמצעים הפרונטליים ואני משוכנע כי עם הקמת המוקד החדש חוויית הרישום של ההורים תהיה טובה, נעימה וידידותית יותר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר